Pb windows 7 verkenner sluiten, SW frezen in de leegte

Hallo

Ik ben op SW2016 - SP05

Ik heb vaak de Windows Verkenner die automatisch sluit, na QD start ik hem opnieuw op, er staan geen registraties meer in de kolom Beschrijving.

Dus ik start mijn pc opnieuw op.

Dan gebeurt het dat SW verloren gaat, het lijkt in mijn netwerk te gaan, want als ik mijn netwerk loskoppel, slaag ik erin de controle terug te krijgen.

In de systeemopties, zoekpaden, heb ik me beperkt tot de mappen die ik gebruik.

Ik heb de 'indexeringsoptie' in het menu Start beperkt, voorlopig heb ik geen betere gezien

Dus, als iemand mij een oplossing kan bieden

Bedankt

Hallo

Ik had een PDF-architect die Windows buggy maakte. Sinds ik het heb verwijderd, werkt het perfect. Het is niet zeker of het bij jou hetzelfde is, maar het is een begin...

Veel mogelijke wegen:
- mijn pc onder W8.1, de verkenner crasht regelmatig, ik vermoed een moederbordprobleem;
- probleem met de netwerkarchitectuur (kabel, hub,...);
- probleem genoemd door AC Cobra van software die op de achtergrond draait (vaak om naar updates te zoeken) die crasht of de crash veroorzaakt door te veel bronnen te verbruiken.

Ik denk niet dat indexeren een rol speelt, wetende dat het wordt gedaan wanneer de machine niet in gebruik is.

Zie deze link

http://forums.cnetfrance.fr/topic/1171971-l-explorateur-windows-7-ferme-toutes-les-fenetres-intempestivement/

@+

Dank u voor uw antwoorden.

Ik heb geprobeerd te indexeren, evenals uw advies, de PB blijft bestaan.

De man van axemble nam een kijkje, voor hem is alles Ok op SW en de omgeving rondom, grafische kaart en anderen.

Hallo, kun je proberen een herinstallatie of op zijn minst een reparatie van de software, soms zou het zijn verknoeid!?

Daarna, als je niet naast je staat, is het moeilijk te zeggen welke software er een puinhoop van maakt, want hoezeer Solid het ook erg goed doet!

Vriendelijke groeten

De Pb komt niet van SW, maar van het netwerk, waarbij Windows de gestarte processen niet ontlaadt,

Als je naar Windows Taakbeheer gaat, heb ik verschillende SVCHOST's, dus een die 320,000 K bereikt, er is een patch uitgebracht door Microsoft.

Bedankt voor je hulp

1 like