Hallo
Als ik mijn vergadering probeer te openen, krijg ik de melding.
Bedankt.
Fred
probleme_ouverture_assemblage.pdf
Hallo
Als ik mijn vergadering probeer te openen, krijg ik de melding.
Bedankt.
Fred
Hallo
Heeft u nog een kopie van het bestand?
Zo niet, kun je proberen er een te maken?
En wat gebeurt er bij het openen met Edrawings of SolidWorks Explorer?
Hoe zit het met een nieuwere versie van SolidWorks?
Probeer de assembly lokaal te kopiëren om te proberen of de fout opnieuw optreedt.
Zo nee: er is zeker een probleem met het recht op toegang tot het dossier.
Zo ja: probeer het met een andere positie.
Tot ziens...
Snap je de boodschap??? Welke boodschap?
Typ het pad dat het je laat zien in Windows Verkenner, je zult zien of je een bestaand bestand tegenkomt... =)
Probleem met een opname? Is het bestand ruim eerder geopend?
Wat staat er als je het opent met eDrawing?
Benoit
Ik kan het openen met een e-tekening en ik krijg de volgende melding: dit document kan verouderd zijn omdat het referenties bevat die mogelijk zijn bijgewerkt.
Cdt.
Fred
Ga naar het raam van je open kamer en klik op je montage.
Dan heb je naast openen de referenties. Kijk of alles overeenkomt.
Hallo Bart,
Ik begrijp niet wat je wilt doen.
Cdt
Fred
Hallo;
Probeer in de solidworks-opties de optie in te schakelen (zie PJ).
Wat gebeurt er?
Als eDrawing je dat vertelt, komt dat omdat een van de stukken in een staat van herbewerking verkeert, bijvoorbeeld zijn referenties heeft verloren of niet is opgelost.
Hallo
Het probleem moet zijn dat het pad naar de assembly of naar een van de componenten langer is dan 255 tekens, dit komt door een Windows-beperking.
Als je een kopie maakt op het bureaublad, werkt het of niet?
Ik had er niet aan gedacht. Niet dom! om in te graven!
Hallo gfache,
Ik heb het op het bureau gelegd en nog steeds niets!
Cdt
Fred
Als het op het bureaublad niets verandert, ben ik bang voor een goede lock-in van het bestand.
Kunnen je collega's het ook niet openen?
Zou u een back-up van het bestand hebben?
Succes!
Het kan zijn dat slechts een deel van de vergadering er een zooitje van maakt.
Als het uit subassemblages bestaat, moet u proberen ze een voor een te openen en daarna de hoofdassemblage te openen.
Ik heb de zaak een keer gehad.
Als ik eerst een van de subassemblages opende, was het prima.
Ik ben het eens met @ Pascal
Pogingen om de onderdelen te openen en onder montage
Als u uw subassemblages kunt herkennen en openen, kijk dan naar de soorten beperkingen
Ben je in het licht?
Zijn de onderdelen en subassemblages in eigen huis gemaakt?
Als dit het geval is, open dan deze besturingsonderdelen en registreer ze gedeeltelijk opnieuw met een nieuwe ref
als u symmetrieën van onderdelen of schetsen heeft
Je moet de externe refs overslaan en ze onafhankelijk maken met hun eigen refs
Spanningen op een enkel vast basisdeel
-Geen lussen in beperkingen
- Geen beperking op onderdelen van herhaalfuncties
- Geen geavanceerde belasting (symmetrie, versnelling...)
-Geen flexibele set
-Decompositie in subassemblages om het aantal beperkingen van het eerste niveau te verminderen (geen set met 300 stukken van het 1e niveau, maar een set met 10 subsets van 30 stuks)
- Geen componentenketting (3 of 4 max)
- Nooit een onderdeel met schetsen of functies met externe referenties
-één deel is beperkt ten opzichte van slechts één ander deel (indien mogelijk het basisdeel) en niet twee
@+ ;-)
Voor mij is het geen probleem van de lengte van het pad. In het voorbeeld overschrijden we de 150 tekens niet... en in het algemeen verhindert de overloop niet de opening, maar de registratie en de foutmelding en eerder van het type "Ongeldige bestandsnaam".
Het is eerder een beschadigd bestand (een van de onderdelen of de assemblage zelf)
Het geheel moet zo worden geopend dat het de onderdelen niet kan vinden (door het geheel te verplaatsen en de toegang tot de onderdelen te hernoemen)
Als de assemblage wordt geopend met de componenten in een verwijderingsstatus, komt dat omdat het een onderdeel is dat beschadigd is, op dit punt hoeft u alleen maar de verwijdering van de componenten één voor één te annuleren (door de startnaam te hebben gegeven of door de paden op te geven) en kijk welke zal weigeren te laden.
Hallo
Allereerst een grote dank aan iedereen.
In feite heb ik mijn probleem opgelost door te herstellen met de vorige versies onder XP, omdat het onder Windows 7 niet werkte.
Nogmaals bedankt aan iedereen.
Cdt.
Fred/