Pb op een ombouw van oppervlak naar plaatwerk

Hallo allemaal,

Hier is mijn probleem: ik kan het hulpstuk niet omzetten in plaatwerk (het is een stuk gemaakt in oppervlak)... Als iemand de truc heeft????

Dank u voor aance

SPC-110A-CU011-1_guide_joint_exterieur_gonflage.SLDPT

Voor zover ik weet kun je alleen massief metaal omzetten naar plaatwerk

Dus misschien je stuk dikker maken

omdat ik je toekomstige versiebestand niet heb gezien

Misschien is mijn antwoord uit

@+ ;-))

inderdaad ik verdikte, het nemen van in aanvulling op plaatwerk regels, maar hij wil niets weten...

Hallo

Eenmaal ingedikt, hoe vouw je het dan uit? Door een ombouw naar plaatwerk, of door het invoegen van de vouwen?

Op je oppervlak zou je kunnen proberen het te repareren om een volumelichaam te krijgen. Het kan beter.

Net als @gt22 kon ik je stuk niet openen in SW, alleen eDrawing. Dus ik ken je boom niet.

Bijgevoegd is de boomstructuur.

a.png

Met SW2015 kunt u nu oppervlakken uitklappen!!

Ik heb het voor je uitgevouwen, het zijn cadeautjes!

SPC-110A-CU011-1_guide_joint_exterieur_gonflage.STEP

Hallo

Normaal gesproken is dit mogelijk als u gebruik maakt van de functie voor genaaide oppervlakken (zie link: http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/HIDD_DVE_KNIT_SURFACE.htm )

En als we eenmaal alle oppervlakken hebben genaaid, is het niet langer een oppervlak voor SolidWorks en zou het in staat moeten zijn om het om te zetten in plaatwerk.

Bedankt Frederic, maar ik kan je bestand niet openen!!

Hallo

Voor mij is dit stuk niet opvouwbaar in plaatstaal vanwege de "rank" van de oppervlakken.

Maar een plaatwerkexpert als Bart zal zeker heel snel reageren

@+

1 like

Weird sa, lieve me de stap gaat open.

Welk formaat lukt het je om te openen?

Met afbeelding voor degenen die het bestand niet konden openen

tolerie.jpg

normaal open ik de treden !!

1 like

het is oké dat ik het zag 

Bedankt @ coyote

@+

Nou, ik doe het nog een keer. Vertel me of het werkt.

SPC-110A-CU011-1_guide_joint_exterieur_gonflage.STEP

Ik open het zonder enig probleem de Stap

1 like

Zo ziet het eruit!! een insect op een van de hoeken... misschien vanwege mijn SW2014

a.png

Frederic, ik heb net je nieuwe bestand heropend en ik heb een oppervlak aan de zijkant???

a.png

Dit is het oppervlak dat je hebt genaaid, maar plat hebt gelegd door SW.

Nou, ik ben erin geslaagd om het te openen door de discontinuïteit te verwijderen, maar ik kan nog steeds niet converteren naar plaatwerk !!

Nee, ik heb het in 2014 geopend, maar ik denk dat je hebt geprobeerd de functieherkenning te starten, daarom heeft hij je STAP opnieuw vertaald.

Open het eenvoudig om het oppervlak vlak te hebben, maar geen plaatwerk dat zich ontvouwt....

2 likes