Hallo
Ik heb gemerkt dat sinds enige tijd mijn draadvoorstellingen op mijn tekeningen niet meer verschijnen.
Weet iemand de oplossing?
Hallo
Ik heb gemerkt dat sinds enige tijd mijn draadvoorstellingen op mijn tekeningen niet meer verschijnen.
Weet iemand de oplossing?
Om alle threads weer te laten verschijnen, moet u hetzelfde doen op de afbeelding: Invoegen, objecten modelleren, Draadweergave controleren en valideren. Fijne dag.
Hallo
Zorg ervoor dat de opties die op de bijgevoegde afbeelding zijn gemarkeerd, actief zijn in uw kamers.
Vriendelijke groeten.
In Optie/Documenteigenschap/Terugloop is er het selectievakje Threading Representation en Show Annotations.
Hallo
Het symbool dat DreamBen aangeeft komt alleen voor bij montagetekeningen, je hebt het natuurlijk over een tekening van een onderdeel, dus het is normaal dat het niet aanwezig is.
Ik heb het gecontroleerd, dit symbool verschijnt inderdaad in de tekening van een vergadering.
Mijn probleem zat in de tapopties bij het ontwerpen van het onderdeel.
Standaard zat het op de diameter van het tapgat.
Goed gedaan "remrem" ;-)
OK
Ik hoop dat je niet te veel hebt getappeerd zonder de threading-representaties, het kan nogal wat zijn om bij te werken.
Bovenal moet u oppassen dat u het 3e vakje niet aanvinkt zoals hiernaast weergegeven.
Want in het geval van export in stap of x.t als het gat door is in het onderdeel, zal het tekenen voor een M6, een Ø6 gat dat kan worden geïnterpreteerd als een Ø6H7 en zodra het onderdeel is bewerkt, en ba is het dood om terug te gaan:( !!