Hier heb ik in mijn agenda een vergadering om te bepalen welke nieuwe computer ze kopen voor de technische dienst.
Objectieve merkcomputers met minimaal 3 jaar garantie
niet-belastend
EN: krachtig genoeg zonder een werkstation te zijn voor het gebruik van eDrawing zonder problemen te hebben met sacade bij het bekijken van 3D-modellen groter dan 5000 onderdelen.
Een gaming desktop-pc met catre video fx geeft betere resultaten dan een quadro voor eDrawing, allemaal voor de helft van de prijs van een werkstation.
Laptop hetzelfde (de MSI-reeks bijvoorbeeld)
We observeren ook de mogelijkheid van tablet tactiel.
We weten dat je voor solidworks ram, ssd, 3Gh processor of meer en een pro videokaart nodig hebt..... Maar voor edrawing???? Wat is de beste configuratie?
Het is niet eenvoudig om de juiste configuratie voor eDrawing te vinden, vooral als je veel onderdelen in je assemblage hebt.
Wat we deden (in mijn oude bedrijf) was dat de oude werkplekken van het ontwerpbureau werden gerecycled voor de edrawing consultatieterminals voor de montage.
Ondanks alles zijn grote assemblages onder edrawing niet geweldig. Geef in plaats daarvan de voorkeur aan de visualisatie van kleinere subassemblages.
Een ander idee, als je 3DVIA hebt, kun je het beste je SolidWorks-assemblages converteren naar het 3DVIA-formaat. Met de (gratis) speler op uw montageklemmen kunt u met ongemakkelijk gemak zeer grote assemblages visualiseren.
@gt22 nou, ik weet niet of voor het tekenen van een pro-kaart echt nodig is
er is niets om het in het kort te rechtvaardigen
We hebben betere resultaten met een gaming pc dan met een mobiel werkstation
nu voor het processorbeheer van de iPad moet je weten dat het beheer echt anders is, vooral in graphics of een Apple proc heeft 2gh heeft betere resultaten dan een 3gh op pc
We hadden een vergadering over het onderwerp en ik werd geïnformeerd over de referentie van de gebruikte kaarten.... een quadro K600.... het basismodel dat boven de 30 stuks begint te pixeleren (ik heb er een, dus ik weet het)
Het onderwerp werd slecht aangepakt omdat de machines op zichzelf grafisch al erg zwak zijn. Ik zit tussen 2 collega's, een computerwetenschapper die de portemonnee heeft, en de DT die alleen over een gamerkaart praat (een K600 vergelijken met een gt 980)
Dus ik ga mijn speeltje laten zien (een eenvoudige K2000 met I7 en 16 GB) en kijken wat ze erover zeggen.
De externe server is gekoppeld aan een VNC-protocol, dus geen zorgen, want het is een spiegel van Rusland in ons pand.
Het idee van de teamviewer is interessant, maar als de ontvangende computer een belachelijke grafische kaart heeft, zal deze hetzelfde resultaat hebben.
Ja, uitgerust met quadro 600 is de mini van mini voor SW
voor de Team-viewer ben ik niet overtuigd van de noodzaak van een pro-kaart, omdat het niet deze kaart zal zijn die zal creëren, maar gewoon je pc of de baan dit feit lezen
aangezien je op afstand de controle neemt op een vast station dat het werk doet, kopieert de Team-viewer alleen wat er uit dit scherm komt en niet het reconstructiewerk, althans lijkt mij
Om te analyseren misschien
We stellen ons een heel goed station of server voor
met super grafische kaart of meerdere en
proc die boven de 3.4Ghz draait
met SSD voor solide en systeem
een goede hoeveelheid geheugen met een grote cache zoals Ecc
in de loop van het jaar kreeg ik informatie dat de grafische kaarten een flinke sprong zullen maken via een nieuw proces, zie onder andere het Lynkoa nieuws, mijn link naar aanleiding van deze info ;-)
Plan dus voor uw aankopen een geweldige pc + pc-lezers voor gebruikers
Je kunt het tenslotte doen via screenshots of visuals van het Super Station
Dat is mijn gedachte, maar misschien heb ik het ;-(?