Je zou moeten weten wat voor soort werk je op deze machine moet doen. In volgorde van grootte, een echt draagbaar station (scherm en grafische kaart die naam waardig) dat een sterk 3D-model kan ondersteunen, is het meer als 2-3k € die je moet tellen.
Ik vond het als een voorwaarde, dus ik begrijp niet echt dat niets in orde is, bedankt voor je antwoorden
Voordat u SOLIDWORKS Visualize en SOLIDWORKS Visualize Boost installeert, moet u voor elke computer aan de volgende vereisten voldoen:
Een SOLIDWORKS Visualiseer serienummer
Een SOLIDWORKS Visualize Boost-serienummer
Elke computer waarop SOLIDWORKS Visualize of SOLIDWORKS Visualize Boost wordt uitgevoerd, moet aan de volgende vereisten voldoen:
Windows® 7 of hoger (64-bits )
Dual-core processor; Viervoudige kern aanbevolen
8 GB RAM ; 16 GB aanbevolen
2 GB schijfruimte ; 5 GB aanbevolen
2 GB of meer RAM-geheugen van de grafische kaart; 4 GB aanbevolen
NVIDIA® grafische kaart: NVIDIA Quadro®/NVIDIA GeForce®/Tesla™ met ten minste één NVIDIA Kepler-chip™ ; Dubbele GPU-configuratie met minimaal NVIDIA Maxwell-kaarten™ voor de beste ervaring
NVIDIA-stuurprogramma dat CUDA® 9.0 of hoger ondersteunt, vereist
HDR Light Studio aansluiten HDR Light Studio v5.3.3 of hoger, behalve v5.4
4 GB of meer videogeheugen vereist voor de Denoiser-functie
Als er niet-NVIDIA grafische kaarten zijn geïnstalleerd, gebruikt SOLIDWORKS Visualize standaard de CPU, niet die kaarten, voor GPU-versnelling. Bovendien ondersteunen NVIDIA-kaarten op basis van de Fermi-architectuur™ niet langer GPU-versnelling.
Het hangt echt af van het soort onderdelen en samenstellingen dat is gemaakt en gehanteerd...
Ik draai met een Dell Latitude 5580 Intel Core i7 7820HQ op 2,9 Ghz, 16 GB Ram en een geïntegreerde Intel 630 grafische kaart ... maar ik doe nooit oppervlakte, ik heb assemblages van maximaal 600 tot 800 onderdelen... Om de boel een beetje op te fleuren, werk ik onder Epdm en vaak telewerken (via VPN) ... En ik heb nooit problemen. Aan de andere kant is het met grote zorg opgezet...