Laptop voor solidworks

Hallo aan de gemeenschap, mijn baas vroeg me om een pc te kiezen om solidworks uit te voeren, ik heb er een aantal in gedachten budget van 1300 Max 

https://fr-store.acer.com/aspire-7-ordinateur-portable-a715-74g-noir-3

https://www.dell.com/fr-fr/work/shop/les-ordinateurs-portables-dell/portable-vostro-15-7590/spd/vostro-15-7590-laptop

Ik zou graag uw mening willen, bij voorbaat dank

Geen van de 2 geselecteerden 

Zie in de volgende categorieën :

om Sw redelijk goed te laten werken

Mini heeft een grafische kaart nodig die gecertificeerd is voor solidworks 

Een proc cadans van mini 3 GHz

@+

2 likes

bij Dell

door te typen vanaf de AMD pro-kaart kost het minder 

https://www.dell.com/fr-fr/work/shop/stations-de-travail-certifi%C3%A9es-isv-dell/precision-3540/spd/precision-15-3540-laptop/s026p3540fr

de prijs kan worden verlaagd door het RAM-geheugen te verlagen tot 8 GB 

En de cadans van de processor 4,8 in turbo (maar 1,8 in STD ....)

Maar 1300€  is een afkorting voor een draagbaar station

2 likes

Je zou moeten weten wat voor soort werk je op deze machine moet doen.
In volgorde van grootte, een echt draagbaar station (scherm en grafische kaart die naam waardig) dat een sterk 3D-model kan ondersteunen, is het meer als 2-3k € die je moet tellen.

1 like

Ik vond het als een voorwaarde, dus ik begrijp niet echt dat niets in orde is, bedankt voor je antwoorden 

Voordat u SOLIDWORKS Visualize en SOLIDWORKS Visualize Boost installeert, moet u voor elke computer aan de volgende vereisten voldoen:
  • Een SOLIDWORKS Visualiseer serienummer
  • Een SOLIDWORKS Visualize Boost-serienummer
Elke computer waarop SOLIDWORKS Visualize of SOLIDWORKS Visualize Boost wordt uitgevoerd, moet aan de volgende vereisten voldoen:
  • Windows® 7 of hoger (64-bits )
  • Dual-core processor; Viervoudige kern aanbevolen
  •  8 GB RAM ; 16 GB aanbevolen
  •  2 GB schijfruimte ;  5 GB aanbevolen
  •  2 GB of meer RAM-geheugen van de grafische kaart;  4 GB aanbevolen
  • NVIDIA® grafische kaart: NVIDIA Quadro®/NVIDIA GeForce®/Tesla™ met ten minste één NVIDIA Kepler-chip™ ; Dubbele GPU-configuratie met minimaal NVIDIA Maxwell-kaarten™ voor de beste ervaring
  • NVIDIA-stuurprogrammaversie 385.41 (of hoger) aanbevolen
  • NVIDIA-stuurprogramma dat CUDA® 9.0 of hoger ondersteunt, vereist
  • HDR Light Studio aansluiten HDR Light Studio v5.3.3 of hoger, behalve v5.4
  •  4 GB of meer videogeheugen vereist voor de Denoiser-functie
Als er niet-NVIDIA grafische kaarten zijn geïnstalleerd, gebruikt SOLIDWORKS Visualize standaard de CPU, niet die kaarten, voor GPU-versnelling. Bovendien ondersteunen NVIDIA-kaarten op basis van de Fermi-architectuur™ niet langer GPU-versnelling. 

Hallo

Alle informatie die je nodig hebt vind je hier:

Uw CAD-werkstation kiezen

Voor een laptop is hier het juiste station en de juiste configuratie voor SOLIDWORKS:

CAD STATION: HP ZBOOK 17"G5 – MOBIELE CONFIGURATIE

2 likes

Dit is wat wordt aanbevolen bij Dell door Dassault op hun website, voor solidworks2020

https://www.3ds.com/support/hardware-and-software/hardware-and-software-configurations/?woc=%7B%22operating%20system%22%3A%5B%22operating%20system%2Fwindows%2010%2064-bit%22%5D%2C%22manufacturer%22%3A%5B%22manufacturer%2Fdell%22%5D%2C%22releases%22%3A%5B%22releases%2Fv5-6r2020%22%5D%7D&manufacturerch/dell/

Vriendelijke groeten

Je configuraties lijken me een beetje krap, het hangt ervan af wat je ermee doet.

We hebben Precision 7740, eerder rond de 2000€

i7-9850H, 6 cores, 12 MB cache, 2,6 GHz, tot 4,6 GHz Turbo, 45 W, vPro

16 GB, 2 x 8 GB, 2.666 MHz niet-ECC DDR4-geheugen 

512 GB M.2 PCIe NVMe klasse 40 SSD

NVIDIA Quadro P2000 4GB RAM

CDLT

2 likes

Hallo

Het hangt echt af van het soort onderdelen en samenstellingen dat is gemaakt en gehanteerd...

Ik draai met een Dell Latitude 5580 Intel Core i7 7820HQ op 2,9 Ghz, 16 GB Ram en een geïntegreerde Intel 630 grafische kaart ... maar ik doe nooit oppervlakte, ik heb assemblages van maximaal 600 tot 800 onderdelen... Om de boel een beetje op te fleuren, werk ik onder Epdm en vaak telewerken (via VPN) ... En ik heb nooit problemen. Aan de andere kant is het met grote zorg opgezet...

Vriendelijke groeten

1 like

Zeer eenvoudige montagedelen van 50 stuks Max 

hebben mobiele industriële en havenmachineverbetering gedaan