Solidworks Laptop

Goedenavond

Ik ben op zoek naar een laptop die Solidworks comfortabel zou kunnen draaien, zonder de 1000 euro (max) te overschrijden. Naast het budget heb ik nog een extra criterium, ik zou graag een lichte computer willen vinden (niet meer dan 2 kg) omdat ik die naar de les moet brengen. Daarnaast denk ik dat een scherm van minimaal 14" nodig zou zijn.

Ik heb tot nu toe veel onderzoek gedaan en op dit moment lijkt de ASUS Zenbook 15 UX533FN-A8021T mij het meest geschikt, maar met weinig kennis van informatica ben ik niet zeker van deze keuze.

Dus ik zou graag uw mening over deze pc willen hebben, of voorstellen van andere pc's als u er een kent die interessanter zou zijn.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

Via deze link

Ik ben niet overtuigd van de juiste keuze

Voor solidworks

Een 3 GHz mini-CPU

Een CAD-gecertificeerde grafische kaart

Ssd voor exploits en logs

Opslag op een andere SSD van Pref

een Max van ram

en een zo groot mogelijk scherm

De toolboxen en de functiebeheerder nemen al 

Best veel ruimte op het scherm

Het is mogelijk om op een 15 inch te werken, maar het is niet geweldig 

https://www.laptopspirit.fr/233510/asus-zenbook-ux533fn-a8021t-ultrabook-15-polyvalent-nomade.html

@+

Doe een zoekopdracht op de site, er zijn tal van communicatiethreads over het onderwerp

1 like

Hallo

Je kunt de systeemvereisten voor SW HIER zien en als gt22 ben ik niet overtuigd van je keuze. Het hangt allemaal vooral af van het gebruik dat je van SW wilt maken, maar met maximaal 1000€ kan het moeilijk te vinden zijn.

Vriendelijke groeten

1 like