Hoi allemaal
Ik moet een 3d PDF maken in SW.
Probleem, ik wil mijn geëxplodeerde configuratie uit SW selecteert me direct de standaardconfiguratie.
Als iemand een truc had die goed gaat...
Bedankt!
Hoi allemaal
Ik moet een 3d PDF maken in SW.
Probleem, ik wil mijn geëxplodeerde configuratie uit SW selecteert me direct de standaardconfiguratie.
Als iemand een truc had die goed gaat...
Bedankt!
Hallo
Ik denk dat je je assemblage handmatig moet opbreken (verander bijvoorbeeld de beperkingen in een kopie).
Helaas is het lang en vervelend, maar persoonlijk ken ik geen andere methoden.
Fijne dag.
Hallo
Van mijn kant, als ik opneem in 3D pdf neemt het de actieve configuratie, in standaard, geëxplodeerd etc...
Het kleine minpuntje, één record per staat.
Ik geef er de voorkeur aan om de bestanden in edrawing naar mijn klanten te sturen, met de link naar de viewer te downloaden. Maar zorg ervoor dat u de meetmodus uitschakelt voor het geval dat.
Bedankt allemaal, maar ik zie mezelf mijn onderdelen niet één voor één maken, gezien de nogal complexe montage ...
En aan mijn kant slaat het niet mijn huidige configuratie op, maar de standaard :/
Ik wacht af of er een wonderoplossing bestaat!
Bedankt!
Hallo
@SEPM. Gerald : hoe krijg ik een 3D PDF van de geëxplodeerde print, ik kan het ook niet.
Bij voorbaat dank
@ Coyote
Nou, ik heb net ontdekt dat het onder 2013 Premium niet werkt !!!!!
Omdat ik koppig ben, heb ik een hack gemaakt:
Ik sla mijn assemblage op als een part.sldprt door een onderdeel te selecteren en niet de oppervlakken, dan doe ik de exploded view opnieuw
Wat ik niet begrijp, is dat het met de 2010-versie niet nodig was om deze manipulaties met mijn herinneringen uit te voeren.
Net als José-acesa heb ik assemblages van meer dan 1000 onderdelen... Dus ik begrijp dat het lastig kan zijn.
Een oud-collega had samen een gokkast nagebouwd door de assemblages in delen op te nemen.
Het grote voordeel zijn de beperkingen, en het verlicht veel voor dit soort manipulaties.
Heb je al nagedacht over een eDrawing formaat en het getest? door de configuraties op te slaan (inclusief natuurlijk de geëxplodeerde configuratie)
edrawing heeft 2 grote voordelen ten opzichte van de 3D pdf:
- U kunt de onderdelen met de hand verplaatsen, afhankelijk van wat u in uw assemblage wilt zien, en "alles in elkaar zetten" met het pictogram "Home".
- u kunt opslaan in de extensie ".exe" wat de eDrawing-software bij het bestand bevat en de persoon die deze "exe" koppelt, heeft geen software-installatie op zijn pc nodig
en ik vraag me af of er geen eDrawing voor tablets is: om te controleren
@ BBARRAND
Er is een eDrawing iPad iPhone, maar ik weet het niet voor Android
aan de andere kant wordt een 3D-pdf niet gelezen op een iPad.
Voor e-tekeningen kunnen we met verschillende problemen worden geconfronteerd:
.easm de ontvanger weet niet hoe hij de viewer moet installeren, ondanks de link die we sturen (we lachen niet omdat een van mijn klanten zo is)
.html kunnen worden geopend volgens bepaalde voorwaarden van de webbrowser (compatibele versie of niet, enz...)
.exe komen we in spam terecht of worden we rechtstreeks door de webserver van de grote groepen gegooid (bij St Gobain ontvangt het tenminste geen e-mails die applicaties zijn)
De 3D-pdf blijft het gemakkelijkste formaat om te lezen op Windows, Apple, Linux. Het is dus een keuze die we niet opleggen, maar die het zenden en vooral het ontvangen vergemakkelijkt....
@SEPM.Gerald
Blijkbaar bestaat eDrawing Android:
http://www.edrawingsviewer.com/ed/edrawings-mobile.htm
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.solidworks.eDrawingsAndroid
anders voor de overdracht van de exe soms door het hernoemen van de EXE met een andere extensie of door zippen, of door Mailbigfile (download) kunt u de webservers passeren