Pdf 3d

Hallo.

Ik heb een SOLIDWORKS-assemblage die ik een paar dagen niet heb kunnen opslaan in 3D PDF (de pc pedalen en meldt me een "fout" 50/330 enz.)  terwijl alles eerder goed werkte en het werkt nog steeds voor andere bestanden, bovendien kan de tekening die uit deze assemblage is geëxtraheerd ook niet meer als PDF worden opgeslagen.

Kun je me helpen?

Bedankt

Zijn er oppervlaktedelen in de montage?

4 likes

@ Ebourgoin

zoals @ David be3 zegt kijk of je oppervlak hebt

heropen uw assemblage in SW

en kijken en controleren

Als alles er is, als je geen onderdelen, beperkingen, ref etc mist

@+................ een motorkap ... Rood

3 likes

Hallo

Een oplossing kan zijn om de assemblage als onderdeel op te slaan (Save-As) en vervolgens een 3D-PDF van dat onderdeel te maken.

3 likes

Hallo

Transformeren tot een kamer kan inderdaad een goede oplossing zijn.

Wees echter voorzichtig met het controleren van de verborgen elementen, verwijderd, enz. die de conversie kan verstoren (naast het voor niets laten malen van de pc).

Als de assemblage niet erg groot is en niet vertrouwelijk is, is het mogelijk om het hier te plaatsen zodat we het zelf kunnen proberen.

Succes

2 likes

Probeer het als volgt te doen:

hoop dat ik je heb kunnen helpen

005.png
1 like

Hallo

Heeft u onlangs uw configuratie gewijzigd? Of heb je gewoon een nieuwe PDF-printer of PDF-lezer geïnstalleerd?

Zo ja, ga dan terug naar je oude configuratie

1 like

Een oplossing, zie deze tutorial

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/creation-de-dwg-dxf-partir-du-fichier-3d

@+"........ Rode muts

1 like

PDF-maker?

Het is recentelijk geëvolueerd en niet op een goede manier (naar mijn mening, maar hs)

Hallo.

Ik heb wel oppervlaktedelen, maar ik denk niet dat het defect daar vandaan komt , want een paar dagen geleden was alles in orde.

Ik was in staat om met de Luycas P-methode een 3D-PDF te extraheren, niet mooi maar in ieder geval acceptabel om het geheel te bekijken.

Ik heb nog steeds het probleem om de tekening van mijn set om te zetten in een dwg of 2D-PDF, omdat het hetzelfde probleem is.

voor Jose heb ik het bestand voor het geval dat.

Dank u allen

Eric

dossier.rar