PDM-administratie

Hallo

Ik wil graag een taak maken waarmee ik een of meer drw-bestanden kan uitpakken, openen, opslaan en archiveren, maar ik zie niet hoe ik dat moet doen.
Iemand een oplossing?

Bedankt
Koevoet

Hallo

dat het het doel is van de bewerking, een publicatie of een update van het bestand na wijziging van de 3D?

Als het tijdens een statuswijziging is, is er de mogelijkheid om Dispatch te gebruiken in invoegtoepassingen. Anders raad ik PDMtools ten zeerste aan voor de publicatie van elementen

Hallo

Anders kunt u aan de kant van de taakplanner zien...

1 like

Hallo

Gérald,
Het is inderdaad voor de update van het bestand na de wijziging van de 3D.
Ja, we gebruiken de Dispatch al voor verschillende taken.

AC Cobra
We hebben al geautomatiseerde taken en presenteren in de contextmenu's, voor zover mogelijk zou ik het liever op dezelfde manier doen, het zou veel  eenvoudiger zijn voor alle gebruikers.

Bedankt

Er is moed voor nodig om een update van een 2D-plan blindelings aan Solidworks toe te vertrouwen.

Bij ons kunt u al verschillen hebben tussen de pdf die automatisch wordt gegenereerd door verzending en het 2D-bestand dat wordt geopend op het werkstation dat het plan heeft bijgewerkt.

Froussel,

We hebben geen probleem met het verschil tussen de pdf-bestanden die door de Dispatch worden gegenereerd en de 2D, we kwamen het probleem helemaal in het begin tegen, maar we hadden de oplossing gevonden, het lijkt mij door enkele parameters te wijzigen.

Voor het vernieuwen zijn het alleen de aangepaste eigenschappen die u in de cartridges wilt vernieuwen.