PDM: Toewijzing van verschillende bestanden voor hetzelfde bestandstype in een map

Hallo
Is het mogelijk om in PDM een kaart te maken per categorie in plaats van per bestandsextensie? In mijn geval heb ik in dezelfde map in de kluis 1 PDF-bestand (categorie A met een feed gekoppeld aan deze categorie A) en 1 PDF-bestand (categorie B met een feed die afwijkt van categorie A). PDF-bestanden in dezelfde map hebben verschillende eigenschappen en ik heb verschillende bestandstoewijzingen nodig (in de kaarteditor kan ik alleen de bestandsextensie instellen zodat mijn 2 PDF's dezelfde gegevenstoewijzing hebben).
Heeft u een oplossing?
Bij voorbaat dank

Hallo
U kunt slechts één kaart per bestandsopslagmap hebben (één kaart per extensie mogelijk, maar niet meerdere kaarten voor dezelfde bestandsextensie).
Misschien spelen op de kaart door een status van de workflow op te halen (als ze verschillend zijn) of de categorie om de informatie weer te geven op basis van de inhoud van deze gegevens en de rest te verbergen (met de opdrachtlogica).
Als de workflowstatussen hetzelfde zijn, is er geen andere keuze dan de bestanden in twee verschillende mappen te beheren om verschillende kaarten toe te passen.

3 likes

Hallo
Bedankt voor je feedback.
Ik probeer commandologica te maken om gegevens te verbergen op basis van mijn categorie, maar ik kom verschillende problemen tegen (zie afbeeldingen op de pc):

• Ik heb een bewerkingsgebied gemaakt waarin ik een speciale waarde naar voren wil brengen (hier de Categorie). Deze waarde (INSPECTION in mijn voorbeeld) gaat niet omhoog in mijn file-linked data kaart (in tegenstelling tot de waarde in de statische tekst). Hoe zorg ik ervoor dat het wordt weergegeven wanneer ik het voor de eerste keer archiveer (zoals het tekstveld)? Moet ik deze variabele initialiseren tijdens de eerste overgang (wat zinloos zou zijn als ik mijn kaart in de eerste staat van de workflow moet vullen)?
  • Tweede punt: dit gebied is nog steeds zichtbaar ondanks het feit dat ik het vinkje bij ' Toon in datamap ' uitzet. Heeft u enig idee van dit probleem? En kun je me vertellen wat het verschil is met ' Show in Explorer'...  › ?

2024-11-20_14h48_03

Bij voorbaat dank

Hallo
Voor de variabele die niet ververst, heb je geprobeerd het aanvinken van " Standaard vervangen " helemaal onderaan het menu voor het bewerken van de gegevenskaart aanvinken?

Voor het tweede punt heb ik natuurlijk niet dezelfde versie van PDM als jij (ik ben in 2020), dus ik kan je niet helpen omdat ik niet eens het vak " Weergeven in datamap " in huis :slight_smile: heb. Aan de andere kant kan ik je vertellen dat " Weergeven in Verkenner " stelt je in staat om de weergave in het rechterdeel van het tabblad Voorbeeld al dan niet te activeren:
2024-11-20 17_19_39-Window
In ieder geval @Cyril_f aanbevolen om het menu Command/Command Logic te gebruiken na het selecteren van het veld, en om te voldoen aan de voorwaarden die je in staat stellen om het veld in kwestie te verbergen of een naam te geven. Hier kun je zien of een veld verborgen moet worden op basis van de categorie (als je het eerste punt hierboven hebt opgelost).

Hallo

Voor de parameterweergave op de kaart zijn het opnieuw de vertalers van de tool die er zijn geweest die de m hebben gedaan... (SW-ontwikkelaars...)
Screenshot van de hulp is voor de Web2-clientinterface

Vaste tekst roept een intern gegeven aan op PDM, als je een variabele maakt moet je het in kaart brengen, maar ik denk niet dat het nodig is.
Zoals @romain_jouanny al zegt, heb ik het over commandologica waarmee je de elementen van de kaart kunt verbergen (zie ook hun verandering naar alleen-lezen zodat niemand iets kan invoeren)

Hallo

Bedankt voor je antwoorden, dit heeft me goed verlicht.

Na verschillende tests is hier de methode die ik ter informatie heb gekozen: een enkele gegevenskaart met een tab-opdracht. Afhankelijk van mijn variabele (categorie in mijn geval) wordt alleen het juiste tabblad weergegeven.

Fijne dag

2 likes