Hier is mijn probleem, op het niveau van de computerapparatuur van mijn BE zijn er veranderingen van de harde schijf geweest met verandering van de naam van de computer.
Er waren echter bestanden die nog steeds op deze schijven werden uitgepakt. Het probleem is dat we niet langer in staat zijn om bestanden "ongedaan te maken/archiveren", zelfs niet in admin.
Is er een PDM-tool of specifieke manipulatie die moet worden uitgevoerd om dit probleem op te lossen?
Voor zover ik weet is de enige manier om de extractie van een ander werkstation dan het werkstation waar de schijf/naam is gewijzigd met het admin-account ongedaan te maken (extra recht op elk administratief profiel dat mogelijk later is gedefinieerd).
In de pre-orders van uw infodienst zou het goed zijn om hen op de hoogte te brengen van dit probleem en ervoor te zorgen dat alles wordt gearchiveerd voordat u de minste wijziging aan de werkstations aanbrengt. Elk uitgepakt bestand is puur lokaal en onbekend voor de server en gaat daarom verloren in het geval van vervanging. Het is ook belangrijk om regelmatige incheckregels te hebben (gebruik versievervangingsfuncties om ongecontroleerde uitbreiding van de database te voorkomen)
Ik voeg eraan toe dat ik persoonlijk een globale zoekopdracht doe op de hele database met alleen het argument "bekijk de uitgepakte bestanden" Dus stuur ik een e-mail naar gebruikers met de lijst van hun bestanden om te archiveren En dit bij elke PDM-wijziging