PDM - kluis bijgevoegd - ontbrekende informatie

Hallo

een van mijn gebruikers moet het slecht hebben gedaan, want het is nu onmogelijk voor hem om de PDM-trunk te openen.

Ik heb geprobeerd de software te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren.

Wanneer ik de weergaven wil configureren, vind ik de server, maar ik kan het vakje niet aanvinken om de kluis te kiezen.

Het wordt genoteerd in de kolom "bijgevoegde" status; ontbrekende informatie"

hoe PDM op de juiste manier te verwijderen om de configuratie correct opnieuw uit te voeren?

Bij voorbaat dank

pdm.jpg

Ik had hetzelfde probleem met een werkstation van een klant

Ik heb de PDM-client  uit de programma's verwijderd, wijzig de solidworks-installatie door de pdm-client uit te vinken.

Installeer vervolgens de PDM-client opnieuw vanuit de installatiebronnen in de map "swpdmclient" van de installatie-dvd.

En creatie nieuwe lokale weergave

http://help.solidworks.com/2017/French/EnterprisePDM/ItemExplorer/t_Vault_View_Creating.htm

Vriendelijke groeten 

Hallo

Ik heb hetzelfde probleem, maar het verwijderen en opnieuw installeren lost dit probleem niet op.

Zijn er verborgen bestanden, een registersleutel om te verwijderen?

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden

Hallo

Ik had inderdaad de ondersteuning aan de telefoon om mijn probleem op te lossen

We hebben de 3 sleutels met de naam van onze kluis in het register verwijderd en vervolgens hebben we de software opnieuw geïnstalleerd.

Alles is weer normaal. Ik raad je aan om ze te bellen omdat het register een "gevoelig" onderwerp is

Cdt

1 like

Na contact met de technische ondersteuning zijn de 3 te verwijderen toetsen:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SolidWorks\Applications\PDMWorks Enterprise\Databases\[VAULTNAME]
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\SolidWorks\Applications\PDMWorks Enterprise\Databases\[VAULTNAME]

HKEY_CURRENT_USER\Software\SolidWorks\Applications\PDMWorks Enterprise\ConisioAdmin

Het verwijderen van de lokale weergave is soms recalcitrant als het niet dezelfde gebruiker is die deze oorspronkelijk heeft gemaakt.

Om dit te doen, moet u de naam van de maker van de lokale weergave wijzigen met behulp van deze tutorial: volg van "Vault wordt grijs weergegeven bij het instellen van de lokale weergave"

https://www.inflow-tech.com/blog/2017/11/solidworks-pdm-local-view-basics-and-troubleshooting/