Hoi allemaal
Ik probeer bestanden te verplaatsen via dispatch, maar ik loop tegen een muur aan.
Tegenwoordig worden onze bestanden opgeslagen in drie mappen die alle bestanden van hetzelfde type bevatten: PLAN, PART en ASSEMBLY (historische architectuur voor ons, en niet altijd praktisch)
We willen alle bestanden met betrekking tot een referentie (deel, SW- en PDF-plan , enz.) groeperen in een map die naar deze referentie is vernoemd. Een bestand CP012539.sldprt wordt bijvoorbeeld opgeslagen onder een deel, samen met alle andere sldprts. We willen het opslaan in een CP012539 map, met het CP012539.slmdrw-abonnement, de PDF-CP012539.pdf, enz.
Via de dispatch kan ik deze overdracht niet automatisch laten verlopen:
Tussen het klassieke begin en einde van het blok heb ik de volgende regel ingevoegd:
Pad naar bronbestand: %PathToSelectedFile%
nieuw pad: C:\_COFFRE\PRODUCTION\Left(%NameOfSelectedFile%, 8)\%NameOfSelectedFile%
In theorie geeft Left( %NameOfSelectedFile%, 8) me de bestandsref, geëxtraheerd uit de naam van het bronbestand, zonder de extensie, en ik dacht dat door het in te kaderen met \, het in een map zou veranderen .
Vervolgens verwijst %NameOfSelectedFile% klassiek naar de naam van het bronbestand, dat bewaard blijft.
Behalve dat wanneer ik deze taak start, het mijn bronbestand verplaatst (tot nu toe zo goed), maar zonder een map te maken , en erger nog, de extensie te verwijderen!
Als ik alleen een map met vergelijkbare code probeer aan te maken, werkt het prima.
Pb, ik kan er niet automatisch bestanden in overzetten (ik zou de code voor elke referentie moeten herschrijven....)
Iemand nog een tip?