Ik zou graag een PG7-wartel in een aluminiumblok willen schroeven, het probleem is dat het PG7-gat niet bestaat in de boorassistent, ik heb geprobeerd het in de gereedschapskist te maken, maar als ik het wil gebruiken, krijg ik boorgegevens die niet zijn gevonden voor de PG7-maat.
Om het boren toe te voegen kopieerde ik een standaard die helemaal uitgeschakeld was en bij het rechtstikken dat ik had toegevoegd, vulde ik de maat, spoed en diameter in.
Weet je of ik een boekenkast kan telecarven met het is ergens piercing en of hoe ik mijn piercing kan maken.
Een alternatief zou zijn om een bibliotheekfunctie te creëren. Eén per boormaat.
Deze functie zou eigenlijk een functie "geëxtrudeerde materiaalverwijdering" hebben bij de boordiameter en een tapannotatie. Zet bij het verwijderen van materiaal een diameterafmeting door de tekst te wijzigen in "PG7".
oroux1 dat is precies wat ik deed, maar als ik terugga naar de solidworks boorassistent en ik wil de gemaakte draad gebruiken, zet ik "boorgegevens niet gevonden voor de PG7-maat"