Ik ben bezig met het ontwerpen van een trap in Colimaçon en ik heb een probleem met het boren van mijn binnenste schacht en mijn buitenste trapboom.
Voor de bevestiging van mijn stappen zou ik graag de as willen boren, maar het is onmogelijk om een herhaling te gebruiken die wordt aangedreven door een curve om te boren, dus het is me gelukt door ze een voor een te doen, als iemand een techniek kent waarin ik geïnteresseerd ben.
Ik heb dezelfde techniek gedaan voor de externe trapboom en deze keer zorgt het parkeren ervoor dat mijn stappen volledig verdwijnen (en tegelijkertijd niet boren op de externe trapbomen)
Bij voorbaat dank!
Ik voeg het bestand toe om mijn probleem beter te begrijpen
Ik moet dan een configuratieprobleem hebben, want ik heb zojuist de functie bewerkt, een derde gat tussen de twee toegevoegd en het opnieuw opbouwen ervan verschijnt niet op mijn herhaling
Hier maak ik mijn piercings voor mijn repetitie, ik doe de test met een verwijdering van materiaal en een piercing, de piercing wordt goed herhaald op de draaitafels maar niet op de centrale buis, normaal omdat ik het lichaam herhaal, maar plotseling wordt de bijbehorende functie op het lichaam niet herhaald. Maar als ik een tweede herhaling doe met dezelfde parameters door de drill- of verwijderfunctie te kiezen, krijg ik een foutmelding... Ik probeer het al weken te vinden en ik word er gek van...
Ik zag net dat de piercingfunctie die je hebt nagebouwd een gat is dat ik handmatig een voor een heb gedaan en geen herhaling.
Wat ik niet begrijp, is waarom, wanneer ik deze repetitie wil doen, ik het gezicht van de buis niet kan selecteren voor de raaklijn, terwijl ik het wel kan doen voor de herhaling van de stappen... Op de foto de foutmelding
Ik heb net de test gedaan, ik kan mijn piercings met een curve laten herhalen, met behulp van mijn eerste herhalingsfuncties, maar door mijn lichaamsherhaling te annuleren, dus ik probeerde daarna een lichaamsherhaling te doen, en er was weer onmogelijk om het gezicht van mijn tube te selecteren als een tangentie voor mijn herhaling, Het lijkt erop dat als een kant al wordt gebruikt als ondersteuning voor een herhaling, het niet mogelijk is om het een tweede keer te gebruiken
Maar het is waar dat ik niet begrijp waarom je in dezelfde herhaling het lichaam en de functiefuncties niet tegelijkertijd kunt gebruiken, en vooral als je een herhaling doet met constante ruimte, zodat als je dezelfde nog een keer doet, je moet rommelen om gaten te krijgen die voor je vallen...
Ik had een ticket gemaakt bij Visiativ en zelfs zij waren er niet in geslaagd me te antwoorden.
"Ik begrijp niet waarom we in dezelfde herhalingen het lichaam en de functiefuncties niet tegelijkertijd kunnen gebruiken"
Dat is normaal. U herhaalt een veld met de bijbehorende functies, of een functie die zich op één veld verspreidt. De filosofie van de 2 repetities is niet hetzelfde.
Ik geef toe dat ik de herhaling per curve niet vaak gebruik, dus ik beheers het niet goed. Ik moet elke keer op de tast mijn weg vinden om er te komen.