Onderaan de creatieboom bevindt zich een blauwe balk die, als erop wordt geklikt, de cursor in een handje verandert, waardoor de blauwe balk omhoog kan gaan. Dan verschijnt alles onder de balk niet meer in het model.
Het werkt goed in een Part, maar helemaal niet in een ASM.
Ik zie niet of misschien de instelling van dit ding. Ik weet niet meer wie me heeft uitgelegd hoe ik deze balk kan blokkeren om de ASM te verlichten (ik herinner me de manipulatie niet)
Thuis is het blauw aan de onderkant en geel aan de bovenkant maar dat is niet belangrijk.
Ik probeerde de manipulatie van de tutorial, maar beschuit het werkt' po
Iemand had me verteld dat ik het onderdeel lichter kon maken door het te vergrendelen met de gele balk, maar dat lijkt iets anders te zijn. Het is de blauwe balk onderaan die weigert te bewegen.
Uit het geheugen had ik de zaak al op een onderdeel, het is het bestand dat buggy was (snuif), Pogingen kunnen worden om Q opnieuw op te starten / te controleren en vervolgens op te slaan als,
Voor mij kan de blauwe balk in een assemblage alleen worden verhoogd voor materiaalverwijderingen die rechtstreeks in de assemblage worden uitgevoerd, maar van bovenaf de onderdelen en andere assemblages waaruit de assemblage bestaat.
Blauwe balk : "Rework bar" -> Zet functies in een onderdeel of functies in een assemblage (materiaalverwijdering, symmetrie, herhalingen) in een verwijderstatus
Gele balk : "Blokkeerbalk" -> Vergrendel functies om fouten tijdens wijzigingen te voorkomen, en de functies worden vergrendeld en niet gewijzigd, geen herbouwingen meer dus tijdwinst, beschikbaar in de kamers,
De herstelbalk brengt de staat van het verwijderen van functies, niet van onderdelen,
een speciale dank aan iedereen die heeft gereageerd en vooral voor de goede differentiatie van de woordenschat "Herstelbalk en blokkeerbalk". @ Daniel de instellingen ... Ik ga meteen een back-up maken, want het is veel betalen en betalen geweest sinds ik het heb gedaan! Dank je wel ;-)
Ik realiseerde me net met het antwoord van@Rim-bdat de functie niet actief is in ASM's (tenzij er speciale voorwaarden zijn).
Ik weet niet waarom ik een Gordiaanse knoop in mijn hoofd heb gemaakt, maar je hebt besloten ;-)
Bedankt @theo.cuadradovoor de precisie van zijn antwoord en de aanvullende informatie over de functies (materiaalverwijdering, symmetrie, herhalingen). Helaas, we kunnen maar één antwoord kiezen, maar je hebt me heel goed geholpen. Kom vaker naar het forum met je goede kennis ;-)