SW2019 grafische prestaties

Goedenavond, wie heeft de nieuwe grafische prestaties getest met SW 2019? Persoonlijk heb ik wat tests gedaan met een M4000 en het is zeer overtuigend, ben ik de enige?

Zie hier voor de implementatie (in bèta):

https://www.visiativ-industry.fr/performances-graphiques-solidworks-2019/

Hallo

Ik ben nog steeds op SW2017, maar als ik naar de video kijk, lijkt het erop dat het in een hoek wordt gehouden voor de toekomstige migratie...

Vriendelijke groeten

Hallo

Met een NVIDIA Quadro Pro P2000 (HP) heb ik betere prestaties met SW 2019.

Op een grote assemblage die ik niet volledig kon weergeven en nog minder de subassemblages in flexibele modus kon verplaatsen: alles werkt in de 2019-versie.

Ik heb nog steeds een shit (vrij groot met een super raar schermdefect dat ik nog nooit eerder had gezien) en ik vroeg de Visiatv-hotline om naar de PB te kijken (aangezien ik het onderhoudscontract heb).

Aan de andere kant is het onmogelijk om RX en de prestatietest te gebruiken. Omdat het een truc is die ik nooit gebruik, heb ik er niet op aangedrongen.

Vriendelijke groeten

Ik kan niet wachten om SW 2019 te installeren voor deze verbetering.
We wachten op SP2 voordat we dit doen. Het zou volgende maand beschikbaar moeten zijn.

De demonstraties op Connect waren overtuigend

Hallo Remrem

Pas echter op dat u in sommige gevallen niet te optimistisch bent.

Solidworks is altijd erg goed geweest in alles wat sub-assemblage of statische meta-assemblage is. Aan de andere kant, zodra je kinematica deed of deed met flexibele subassemblages, kwamen er problemen. Sommige kunnen worden omzeild, andere niet.

Objectief gezien is dit verbeterd met de 2019-versie , maar niet volledig op de flexibele subassemblages.

Op dit moment ben ik in een zeer grote assemblage genoodzaakt om de status te veranderen van flexibel naar Rigid voor alle subassemblages, op twee of drie na. Met slechts één flexibele subassemblage werkt het, maar boven twee of vier maakt het een puinhoop.

Dus in vergelijking met de 2017 en 2018 ja ik kan grotere assemblages openen en het snel in alle richtingen draaien zonder schokken: wat ik voorheen niet kon.
MAAR je moet een aantal sioux-trucs hebben als  je een of meer subsets binnen de grote assemblage wilt hebben met de flexibele functie actief.

Hugh!! Zeer sluwe maar flexibele White Cloud Sioux: hij  ;-)

1 like

Niet echt een probleem, want de flexibele modus mag alleen tijdelijk worden gebruikt om te controleren op een mechanisme of interferentie tijdens een animatie. Dan is het raadzaam om terug te gaan naar de "stijve" modus.

Ik had het meer over de grafische prestaties, die aanzienlijk zijn verbeterd, zowel bij de montage als bij het tekenen

Altijd evenveel humor Zozo ;)