IT-prestaties

Wat te doen als de computer vol is? Zie bijlage

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

performances_informatiques.docx

Bidden?
Voor één keer is de boodschap expliciet: het is de machine die zich in de rode zone bevindt.
Daarom:
- Zet de machine uit;
- laat het een paar minuten rusten;
- zet de machine aan;
- niet uitsluitend SW starten met uitsluiting van andere software;
- Zodra de sjabloon is geladen, beperk je het aantal geopende vensters en sluit je bewerkingen in de context uit.
Ik denk dat gebieden van robotactie: bevries de bewegingen van de robots, toon de bewegingszones (die transparant zijn) niet.

Als het doorgaat, is het de machine die moet worden aangepast, misschien kun je het virtuele geheugen al vergroten, maar tenzij je een SSD hebt, zal het heel erg traag zijn.

Wat is de configuratie van uw machine?
Wat is de grootte van het model (per evaluatie/statistiek)?

1 like

Anders hoeft u Solidworks meestal alleen maar te sluiten en opnieuw te openen om het RAM-geheugen te legen. Als het bericht opnieuw verschijnt zodra het apparaat wordt geopend, koop dan wat RAM!

2 likes

Hallo 

Werk je vaak aan complexe modellen, kijk dan eens naar de speedpaks (link). Als je de beschrijving leest, lijkt het erop dat de middelen die door zeer grote assemblages worden gebruikt, worden verminderd. Ik heb nooit de kans gehad om het persoonlijk te testen.

Vriendelijke groeten

Kanton Gauthik

2 likes

Goedenavond

Het is een erg groot geheel gezien alle details die het heeft (en zelfs dan kunnen we niet alles zien).

Pas dus alle aanbevelingen met betrekking tot grote vergaderingen toe: want er zijn ten minste vier soorten acties om het ding te verbeteren, inclusief degene die wordt aanbevolen door @Gautik67

Inclusief de overstap naar de 2019-versie , die grote assemblages veel beter aankan door de GPU meer te gebruiken.

Het is zeker een schijnbare investering, maar als je regelmatig grote assemblages maakt, is het winstgevend, want met 90 € of meer per uur BE betaal je al snel voor je update. Omdat je baas het moet begrijpen.

Sinds ik in 2019 ben, zijn er een heleboel problemen met de grote ASM's (inclusief degene die je beschrijft) verdwenen.

Vriendelijke groeten

1 like

Ter info 2019 en geweldige ontwerpen

https://www.visiativ-industry.fr/nouveautes-solidworks-2019-episode1/