Hallo, ik ben zo vrij om opnieuw te lanceren voor de pergola, die na de loop van de geschiedenis (een revolutie van punt heeft prijsprioriteit erop) een beetje stagneert.
U kunt profiteren van een Mycadplace-ruimte die ik ter beschikking stel.
Inschrijvingen worden bij @gt22 en mij per PM gedaan omdat we je e-mailadres nodig hebben om je in het bestand op te nemen.
Het principe voor het moment: een registrant krijgt een depotbestand toegewezen om documenten, pdf's en andere documenten met betrekking tot het ontwerp op te slaan en zo de ontwerpbronnen te delen met zijn medewerkers.
Vervolgens deponeert u uw 3D-bestanden op de ROOT die, eenmaal omgezet in .json, voor iedereen zichtbaar zijn en door iedereen kunnen worden becommentarieerd.
OPMERKING: Op dit moment lijken mensen met hun e-mail in Hotmail, Outlook of Microsoft-extensie geen uitnodigingsmeldingen te ontvangen.
uh Bart, ik het is SEPM lol => v neem mijn hoed af
NEE ER IS GEEN QUID PRO QUO, of misschien.... de terugkeer van het gebruik naar Lynkoa zodat ze deze betaalde optie verbeteren, die nog steeds enkele problemen ondervindt.
Het is geen uitdaging, er is geen beloning, alleen het plezier van het maken van een pergola met vrienden.
Daarna nemen we een virtueel aperitief, biersnippers terwijl we het in onze tuin maken