Hallo allemaal, heeft u bepaalde randapparatuur (toetsenbord en muis) om aan te bevelen om Inventor uit te voeren.
gewoon om te weten of een bepaald toetsenbord of een muis je leven zou hebben veranderd ;-)
Bedankt
Renaud
Hallo allemaal, heeft u bepaalde randapparatuur (toetsenbord en muis) om aan te bevelen om Inventor uit te voeren.
gewoon om te weten of een bepaald toetsenbord of een muis je leven zou hebben veranderd ;-)
Bedankt
Renaud
Hallo
Een muis met nog een paar goed geconfigureerde bontons kan tijd besparen, dat is zeker.
Ik ben ook een fan van toetsenbordpatches.
In de revolutionaire stijl zijn er 3D-muizen van 3D-verbinding (SpaceMouse of Space Navigator), maar het past niet bij iedereen (ik heb er een in een kast...), en het duurt behoorlijk lang om zich aan te passen, denk ik als je gewend bent aan de klassieke muis om in 3D te navigeren.
Ik had een toetsenbord en muis die erg basic was toen ik ... Ik herinner me niet al te veel, maar ik denk dat het wiel zelfs nutteloos was (een ding gebaseerd op F4 + muisbeweging om te draaien en in te zoomen)
Kortom, niets ergs:)
Hallo, ongeacht de apparatuur, over het algemeen passen we ons aan in plaats van te proberen de apparatuur aan te passen omdat deze te lang is en dan zullen we op een andere computer niet noodzakelijkerwijs dezelfde apparatuur hebben.
Vriendelijke groeten
Ps: Ik ben ook een fan van shortcuts!
Hallo
in 3D-ontwerp brengt de 3D-muis een pluspunt met zich mee. Daarna, als u niet minimaal 90€ voor een muis wilt betalen, kunt u uw toetsenbord inkorten. Zo werkt het heel goed.
Persoonlijk heb ik de 3D-muis getest, hij is goed, maar je moet hem vanaf het begin kopen. Wanneer je het al lang gewend bent om het op het toetsenbord te doen, gaat het vanzelf.
Hallo
Persoonlijk ben ik overgestapt van een sidewinder X7 van Microsoft naar een G502 van Logitech die ik ten zeerste aanbeveel (90€ in de winkel)! De bediening is onmiddellijk met veel knoppen.
Het enige nadeel is het roulettewiel veel te gevoelig, maar de mogelijkheid om het in te kerven...
Voor het toetsenbord nam ik een bluestork keyz#2 (ongeveer 40€) met een goede druk op de zijkanten om sneltoetsen te gebruiken.
En ja, comfort is belangrijk ;-)!
Fijne dag
Romeins
Ik heb alles standaard en het is prima, bedankt voor je bijdrage ;-)