Gezicht loodrechtheid en pen

Hallo, we hebben een vraag over de juiste maatvoering die in de tekening moet worden gebruikt.
We hadden verschillende onderdelen waarvan we niet wisten hoe we moesten citeren, de laatste is een parallellepipedum onderdeel dat op zijn plaats wordt gezet door een pen + een groef en vervolgens wordt vastgeschroefd (tot nu toe heel klassiek, zie in het groen onder de penbehuizingen). We hebben de rode kant hieronder nodig om loodrecht te staan op de virtuele as die door het midden van de twee woningen gaat (groene as)

De enige manier om te citeren die we hebben gevonden, is door te doen zoals hieronder

In dit geval kan het werken, maar we gebruiken liever de tegenovergestelde logica, d.w.z. dat de rode kant een referentievlak is en een manier vinden om aan te geven dat de as die door het midden van de H7 en het midden van de groef gaat, loodrecht op de rode kant staat.
Als je ideeën hebt, zijn we geïnteresseerd!
Bijgevoegd is het document in kwestie.
EEN+

Voorbeeld.SLDPRT (141.8 kB)

Hallo

Ik denk dat ik zoiets zou doen
image

Ik heb de afmetingen niet (lui om het precies opnieuw te tekenen) ... maar anders denk ik zelfs dat ik het voor jouw beoordeling zou doen
U plaatst uw gezicht ten opzichte van uw langwerpige en vervolgens een locatie van uw Ø8H7 ten opzichte van deze twee referenties.

Dus je H7 wordt geplaatst ten opzichte van je gezicht EN je langwerpige

Hallo

Voor mij zou de rode kant je belangrijkste referentie A zijn
Je langwerpige B staat loodrecht op A
Uw gat C wordt symmetrisch geplaatst ten opzichte van de langwerpige B (het middelste vlak dat wordt geëxtraheerd uit de 2 vlakken van de langwerpige)

Als geschenk een fragment uit het Cetim-aandenken (Memento_ISO_2018_FR Tolerancing) voor symmetrie (vergelijkbare problemen maar niet met dezelfde volgorde van belangrijkheid als jij):