Aanpassing van de grillige balk

Goedenavond allemaal.

Hoe komt het dat ondanks het aanpassen van de balk, de wijziging elke keer verdwijnt als Solidworks opnieuw wordt opgestart?
Laat het me uitleggen: het is erg handig om de "vorige" pijl te gebruiken.

Maar het hebben van de "volgende" pijl is niet minder ...

Waarom verdwijnt deze optie, eenmaal toegevoegd door de commando's aan te passen, elke keer dat Solidworks opnieuw wordt opgestart??? Ik moet het weer aantrekken en het begint me vol te proppen, maanden en maanden....
Het is het enige "commando" dat dat doet...

Ik heb altijd hetzelfde probleem gehad, zelfs op verschillende installaties.

Bedankt

1 like

Hallo

Kunt u ons de versie van Solidworks geven?

Heb je met meerdere versies getest?

Ik heb dit probleem niet op de 2014, de optie blijft na het opnieuw opstarten van Solidworks, aan de andere kant, als het verdwijnt, waarom doe je dan geen Ctrl+Y, wat de standaardsnelkoppeling is voor deze optie?

1 like

Hallo 

Is SOLIDWORKS normaal gesloten, d.w.z. door het kruis, File\Exit... omdat SOLIDWORKS-instellingen worden opgeslagen wanneer SOLIDWORKS "normaal" gesloten is.

Mick

Sorry, ik heb de optie "Abonneren" niet geplaatst. (merkwaardige paradox, want als we een vraag stellen, is het om een antwoord te krijgen...) Dus geen bericht om me te waarschuwen voor antwoorden.

Absoluut, ik zou nooit wennen aan deze site... Gelukkig is het niveau uitstekend.

Dus, gisteren getest op weg naar huis.

Solidworks verliet mijn instelling (terwijl het vorige week tijdverspilling was)

Anders is er de oplossing van sbadenis. Maar ik geef toe dat ik een ongevoelig ben voor sneltoetsen.

Ik ben onder 2014 Gemium.

Ik heb 2015 onlangs getest, maar op mijn niveau levert het me niets meer op en verwijdert het de Real View-functie van mijn grafische kaart. 2015 dus..................

Ja, ik sluit Solidworks altijd op de klassieke manier af, zoals bij al mijn programma's.

Maar zoals een uitstekende expert op het gebied van het programma op een andere site zegt: "De mysteries van computers zijn ondoorgrondelijk"

Dank u allen. Ik ga het onderwerp hier afsluiten, en aangezien er minstens één "winnaar" moet zijn, stem ik op sbadenis...