Het aanpassen van de PDM-werkbalk

Hallo

Is het mogelijk om de pdm-toolbar die beschikbaar is via SW aan te passen? (SW2025SP5) zoals de grijs uitgegrijzelde optie hieronder suggereert?
image
Als ik het over aanpassing heb, bedoel ik het verplaatsen van iconen en niet alleen het verbergen van een paar.

Hallo
Ik heb net de 2025 getest, dus nee, de aanpassing werkt alleen op het scherm of niet op de iconen. We kunnen niet met hun stemming spelen.
Wat me een beetje in de war bracht, is het feit dat de extractie standaard niet in de zichtbare iconen staat zonder dat je het venster hoeft te verlengen.
Nog een goed idee van SW...
Aan de andere kant is er het tabblad in de commandobeheerder dat net als de rest van de tabbladen configureerbaar is.

Hallo

Ja, het feit dat de extractie niet toegankelijk is zonder de blinddoek te trekken is precies mijn probleem...
Sw heeft plezier met nieuwe dingen en breekt vaak wat werkte... Kortom. We redden het zoals altijd...

1 like

Hallo
Ik zal een verzoek moeten indienen om evolutie aan de SW-kant als ze het toenemen om deze tool te ontwikkelen (met 3DExperience heb ik serieuze twijfels).