Een vraag die al door veel mensen is gesteld, maar zonder een oplossing te vinden...
Het aanpassen van de drill-symbolen is mogelijk door het calloutformat.txt-bestand te bewerken Maar ik kan de karakters van het aantal keren dat een piercing voorkomt niet veranderen: 4 x M10 - 6U DOOR ALLES <NUM_INST> x <hw-schroefdraad> - 6H <hw-thru>
Hoe kan ik bijvoorbeeld bewerken om haakjes toe te voegen? (4x) M10 - 6U DOOR ALLES
Ik zou het graag in een auto willen doen, zonder door een "stijl" te gaan. Er zijn een paar manieren met de [JIS] standaard, (die ik niet lijk toe te passen): *GEEN-AANTAL-INSTANTIES JIS-AANTAL-SCHEIDINGSTEKEN=x
Hallo, bedankt voor je antwoord. In principe komt de <NUM_INST> x niet voor in het bijschriftformaat. Dus als ik handmatig (<NUM_INST>x) optel, werkt het maar krijg ik 4 x (4x) M10 - 6H DOOR ALLES HEEN Hoe verwijdert u in dit geval het aantal exemplaren uit de standaardinstelling?
Ik heb geprobeerd op deze parameter te reageren, maar zonder succes...
In het calloutformat heb ik alleen de regel gelaten: TAP-DRILLTHRU(cstt)= <hw-threaddesc> En het geeft nog steeds de hoeveelheid vooraan weer. Het wordt dus niet afgehandeld door dit txt-bestand...
Ik heb getest op solidworks, om het te laten werken moet je de ** voor en achter NO-NUMBER-OF-INSTANCES verwijderen en (<NUM_INST>x) toevoegen aan elk boorformaat
Bedankt voor je feedback, het werkt! Klein minpuntje als er maar één keer geboord wordt, dus het geeft nog steeds de (x) weer Als je ooit een oplossing hebt