Verlies van uiterlijk in solidworks-animatie

Hallo

In een solidworks-animatie heb ik mijn onderdelen die hun uiterlijk in de animatie verliezen. Heeft iemand ooit dit probleem gehad?

De stukken worden grijs, maar als ik klik (selecteer een gezicht) komt het uiterlijk terug, maar verdwijnt als het gezicht niet meer is geselecteerd.

probleme_apparence_animation.jpg

Hallo

Is RealView ingeschakeld?

Hallo

Een aanknopingspunt:

Gebruik in de kamer de tool "controleren", er kan een probleem zijn met een gezicht, rand...

U kunt dan de oorzaak van het probleem vinden

Hallo, zie deze tutorial www.lynkoa.com/store/mycadfr/kb/solidworks/piece-assemblage-mise-en-plan/kb-axemble-10889.html

http://www.lynkoa.com/store/mycadfr/kb/solidworks/piece-assemblage-mise-en-plan/kb-axemble-11077.html

Hallo

Met of zonder echt zicht, er is geen verschil.

Ik heb de tool "verifiƫren" getest, deze is ook niet doorslaggevend.

Andere wegen?

Is het uiterlijk op het niveau van het onderdeel of de assemblage?

We moeten het proberen op het niveau van de kamer (of misschien andersom).

Om dit probleem te volgen, is het een bug die bekend is bij solidworks (reactie van de axemble-hotline). Er is een tijdelijke oplossing die erg tijdrovend en vervelend is om op te zetten.

Voorlopig dus geen oplossingen.

We moeten dus wachten op een oplossing voor dit probleem.

Hallo

Ik kan bevestigen dat dit probleem nog steeds bestaat. Deze animatiemodule, hoewel het een glimp geeft van vele mogelijkheden, zit niettemin vol met problemen en bugs. Het is tijd voor SolidWorks om zich te concentreren op de echte problemen in zijn updates, die voorlopig vooral cosmetisch zijn

sablier_converti.mp4