Hallo
Ik ben op zoek naar een buigverliesgrafiek voor gegalvaniseerd staal omdat de buigmanager van mijn bedrijf me vertelt dat deze niet hetzelfde is als voor S235-staal. Ik zou graag willen weten of het verschil significant is.
Bij voorbaat dank.
Hallo
Ik ben op zoek naar een buigverliesgrafiek voor gegalvaniseerd staal omdat de buigmanager van mijn bedrijf me vertelt dat deze niet hetzelfde is als voor S235-staal. Ik zou graag willen weten of het verschil significant is.
Bij voorbaat dank.
Naar mijn mening is het verschil niet groot maar mogelijk (de galva is een hete behandeling van het staal en wijzigt daardoor de eigenschappen ervan)
Aan de andere kant riskeert het buigen van thermisch verzinkt staal de gava te breken, toch? En dat vind ik niet geweldig.
Tenzij het gaat om elektrolytisch verzinkte platen, in welk geval het verschil in buigverlies bijna nihil is.
Zit het in jouw doos dat we het plaatwerk vouwen?
Als dit het geval is, doe dan tests met een 200/100 vel en buig 100 aan één kant
Je zult je verlies in de bocht zien
@+
Hallo
Dank u voor uw antwoorden.
Inderdaad, het is in mijn doos dat we de metalen platen buigen. Er werden tests gestart om de verliezen te bepalen.
Ik zal ook meer te weten komen over de aard van de gekochte lakens.
Hallo
Wanneer u contact opneemt met de fabrikant van uw vouwmachine, moet u toegang hebben tot de tafels volgens de materialen. Het enige wat je hoeft te doen is ze in te voeren in TopSolid. Als u niet weet hoe u het moet doen, raad ik u aan contact op te nemen met het bureau dat uw sector beheert, zij zullen een oplossing vinden.
Fijne dag
@+
Hallo. Zoals Sbadenis heel goed aangeeft, is de kans groot dat de galva slecht zal reageren als je na de hete galva buigt.