Hallo allemaal,
Ik werk in een team van 6 tekenaars en we zijn allemaal bezig met SW met PDM. We zijn allemaal op dezelfde manier ingericht. Ongeveer een jaar geleden ben ik van pc veranderd en sinds de herinstallatie van het SW+PSM-pakket, als ik een plan maak of degene ben die een plan valideert (passage wacht op validatie > goed voor uitvoering), verlies ik systematisch de 3 info van de cartridges: Schaal / Formaat / Pagina. Als ik een Fit for Execution-plan open in SW, is de 3 info daar en verdwijnt ze een halve seconde nadat ik het plan heb geopend.
Als een collega het plan valideert, komen deze drie informatie terug. Ze zijn zeker niet essentieel om het plan te begrijpen, maar het is wel belangrijk om ze te hebben, vooral voor leveranciers die precisie nodig hebben. Daardoor valideer ik plannen niet meer en kan het problematisch worden in periodes waarin niemand anders het kan valideren.
Hier is de cartridge van een testonderdeel in pdf, gevalideerd door een collega
Dezelfde cartridge als het open plan in SW met mijn pc
Ik heb de links van de cartridgetemplates bekeken en ik heb dezelfde als mijn collega's. We denken dat er een conflict is met de taal omdat mijn softwaresoftware in het Engels is geïnstalleerd en volgens het IT-bedrijf dat door mijn werkgever is ingehuurd - dat de installatie heeft gedaan - kunnen we de taal achteraf niet veranderen, we zouden softwaregebruik volledig moeten installeren evenals de PDM (een halve dag op afstand). Ik geef ook aan dat ik niets zelfstandig kan doen qua software-installatie, omdat alles valt onder een administratieve MDP die alleen door een IT-manager van mijn werkgever kan worden gebruikt.
Ook verschijnen bij het controleren van de kaartinstellingen in Custom de lijnen Schaal / Formaat / Pagina niet en is het onmogelijk om ze toe te voegen via Bewerken Lijst.
Ik weet niet meer waar ik moet zoeken en het is echt heel specifiek, ik heb de indruk, als iemand het weet, alvast bedankt ![]()