Verlies van link in Smartproperties in dynamisch menu

Hallo

Ik wil beginnen met een tekstbestand en vervolgkeuzemenu's hebben op basis van eigenschapsnamen.

Het dynamische menu is de oplossing en het werkte, maar na het afronden van mijn tests in de testkist, wil ik het opnieuw injecteren in een andere kist en niets werkt meer. Ik heb geprobeerd het dynamische menu opnieuw uit te voeren, maar ik krijg dezelfde foutmelding, ongeacht het formaat (txt, xls...) bij het kiezen van de locatie van het bestand. (onjuist bestandsformaat! geen tabblad gevonden) Pcs

Bedankt voor je hulp

msg_erreur_dynamiclist.png

Dus na vele pogingen zijn er verschillende aanwijzingen voor mijn probleem.

- het aanmaken van .txt bestanden zijn niet gekoppeld aan .xml bestanden, wat ingewikkeld is in geval van duppetition van de testbox om tests uit te voeren

- Je moet het drop-down menu of de dynamische menufunctie omleiden naar de juiste locatie (wees voorzichtig met de resolutie van het scherm die kan voorkomen dat je het vierkantje met de 3 stippen ziet dat wordt gebruikt om de verkenner te openen

- Experimenteer met andere bestandsextensies (.txt, .xls, .csv)

Dit alles lost mijn tabbladprobleem slechts gedeeltelijk op, maar stelt me in staat om vooruit te gaan