Stressreferentieverlies na wijziging

Hallo!

Op SW voor 1 jaar, heb ik regelmatig referenties verloren op mijn assemblages, zodra ik een onderdeel wijzig zoals hieronder, waar het deeg 2 mm hoog is gekrompen, verliest de noot die tegen deze pasta is beperkt zijn referentie. Is dit normaal? Is er nergens een parameter om mijn probleem op te lossen?

Bedankt voor je hulp!

modif vsdvds

De vraag is: hoe heb je de verandering doorgevoerd?
Als het gewoon een verandering van kant is, is het niet normaal.
Aan de andere kant, zodra je bijvoorbeeld een schets wijzigt (de ene regel vervangen door een andere is niet onschuldig), mag je dit soort dingen verwachten.

2 likes

Hallo @a.chenot

Het is niet normaal, maar het hangt er allemaal van af of je dezelfde referentie voor de poot hebt of niet.

Als je ASM zijn naam verandert, is dat normaal omdat hij denkt dat het een nieuw onderdeel is en daarom de referentie van het been niet kan vinden.

Zou je, zonder het onderdeel te laten zien als het vertrouwelijk is, ons op zijn minst een screenshot van de creatieboom kunnen maken en ons ook kunnen vertellen wat je doet om de dikte van het been te veranderen.

Vriendelijke groeten

EDIT: Ik zou graag van @stefbeno horen

Bedankt voor je @stefbeno en @Zozo_mp antwoorden!

Ik heb slechts één wijziging aangebracht in een reeds bestaande dimensie.

In de boom zit de schets in deeg 1 en dan is er offset 2. Ik weet niet of het een verschil maakt.

Hier is het scherm.

Nou, ik ben ook nog een scheidsrechter kwijtgeraakt en ik voel me er zelfs heel raar door ...
Hieronder zie je het deeg vanaf de andere kant.

Wanneer u het betreffende gezicht wilt selecteren, verdwijnt het gezicht...
Terwijl het de rest van de tijd wel bestaat.

De offset zorgt er effectief voor dat het het gezicht verliest (meerdere gezichten om zo verschillende beperkingen te creëren, gezichtsnaam en stressverlies)

2 likes

OK bedankt.
Het is een schande :upside_down_face: