In een mechanisch gelaste assemblage breng ik kleuren aan op de buizen, ter hoogte van het lichaam, (plus zijn + licht in de werkplaats) Maar bij elke wijziging van een buis, of zelfs van zijn schets, verlies ik de kleuren, maar niet op alle..., aan de andere kant zijn het altijd dezelfde die hun kleuren verliezen! Ik heb maar één kleur geplaatst, op het niveau van het lichaam, en niets anders, omdat ik een tijdje heb nagedacht over prioriteiten op het gebied van uiterlijk, maar het komt daar niet vandaan.
Verschijningen op mechanisch gelaste mensen zijn een hel... Zijn uw "kleuren" verschijningen of materialen? Kijk of het niet de "display states" zijn die een puinhoop veroorzaken.... Probeer ze te verwijderen als je ze niet gebruikt, of in ieder geval niet te koppelen. Controleer of u geen twee overlappende lichamen heeft, dit gebeurt soms met versteksneden (of bij het selecteren van constructieschetsen) gebruik de transparantie en/of de balk Omhoog hervatten (de blauwe), waarbij u de objecten geleidelijk omhoog beweegt om ze gemakkelijker te identificeren.
Dit zijn uiterlijkheden, geen materialen Ik heb geen overlappende lichamen, en ik heb maar één weergavestatus ... Wat raar is, is dat niet alle sets irriteren, bij sommige blijven de kleuren behouden
Maar als het bugt, bugt het de hele tijd en altijd op dezelfde manier Vriendelijke groeten
In dit geval zou ik meer gaan in de richting van 'Verwijder verschijningen uit assemblages'. Op de hoofdassemblage, maar ook op de Sub-assemblies.... Opmerking: Zorg ervoor dat u 'Verwijderen' gebruikt en niet 'Verwijderen', zelfs als dit laatste omkeerbaar is (CTRL+Z) is er nog steeds ... gewelddadig. Vriendelijke groeten
Geen symmetrie of herhaling, alleen groepen gelaste mechanische profielen. Het deed het me vanmiddag weer, maar nu hebben alle lichamen hun kleur verloren mysterie.... of een bug A+
Hallo allemaal, Dus ik ga terug naar mijn post omdat ik het antwoord bij toeval heb gevonden In feite hoeft u alleen maar het vakje "transfermateriaal" in de mechanisch gelaste functies uit te schakelen.