Verlies van het menu in draftsight/ubuntu

Hallo

Zoals de titel al aangeeft, had ik vanmorgen alleen nog het tekenvenster over. Ik ben erin geslaagd om de opdrachtregel en de eigenschappen terug te zetten, maar alles wat menu is (bestand, instellingen, tools etc...) en de regel waar de lagen, selectietools etc verschijnen, onmogelijk terug te zetten.

Als ik met de rechtermuisknop in het vak klik, controleer ik de werkbalk, maar er wordt niets weergegeven. En in de systeemopties heb ik alles geprobeerd wat ik kon, maar er komt niets terug.

Ik heb een screenshot geplaatst om + duidelijk te zijn.

Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank!

capture_du_2016-02-25_134719.png

Hallo

Heb je geprobeerd Draftsight opnieuw te installeren door het pakket te verwijderen en opnieuw uit te pakken? 

Hallo

Sluit DraftSight en wijzig de naam van de map:

C:/Gebruikers/ WINDOWS-PROFIELNAAM /AppData/Roaming/Draftsight

Edit: dit was natuurlijk de manier voor Windows, en voor Ubuntu, de map is  :

startpagina/.config/draftsight/

Hallo

Als u onderaan het opdrachtvenster "het palet "Start" is gesloten" door te openen?

Ik denk dat ik de oplossing heb:

• Dit probleem treedt meestal op wanneer u een nieuw UI-profiel maakt of een aanpassing wijzigt in DraftSight.
  • In deze voorwaarde, aangezien u niet in staat bent om vanuit het menu Extra > Aanpassen te gaan, voert u de opdracht CUSTOMIZE uit vanaf de opdrachtregel. Als de opdrachtregel niet zichtbaar is, drukt u op CTRL+9

Zie afbeelding hier

Nu in het venster Aanpassen> UI-profielen > UI-profielen uitvouwen en controleren welk UI-profiel actief is. Als een ander profiel dan 'Klassieke standaard' actief is, activeer dan 'Klassiek standaardprofiel' Als een Case Classic-standaard niet wordt weergegeven, kunt u een nieuwe werkruimte toevoegen en vervolgens het gedeelte Menubalk eronder uitvouwen. Klik op het tabblad 'Toon menuverkenner' naast de kolom Menubalk. Hier ziet u Lijst met alle standaardmenu-items in DraftSight . Selecteer een voor een en sleep het naar de menubalk Kolom Cel.

Dank u voor al deze antwoorden.

Dus, in de volgorde.

Ik heb eerst Draftsight verwijderd en opnieuw gedownload, maar geen wijzigingen.

Om de map te hernoemen, ik weet niet waar ik heen moet, ik blijf zoeken.

Het "open" of "gesloten" startpalet, het lost niets op, het is gewoon wat er voor het eigenschappenvenster verschijnt.

Tot slot, Bart, Het probleem is dat wanneer ik op toon menuverkenner klik, ik geen lijst met voorstellen heb weergegeven.

Dat was het voor nu...

Heb je na het verwijderen alle mappen verwijderd en het systeem opgeschoond?

Ik heb net iets gevonden. Druk op CTRL+0...

Als het vervolgkeuzemenu leeg blijft, moet u het volgende proberen:

"6. okt. Dialoogvenster niet pop-up (Nieuw, Openen, Opslaan, Exporteren, enz.)

• Als sommige dialoogvensters, zoals Nieuw, Openen, Opslaan of Exporteren, niet verschijnen of als de opties van het dialoogvenster Opdracht worden weergegeven in de opdrachtregel, voer dan Opdracht: DISPLAYDIALOGS uit als de standaardoptie is ingesteld op NEE, wijzig deze dan in Ja.

Bron: http://www.cadoasis.com/dst_troubleshooting/

Manu 67, na het verwijderen door de softwarebibliotheek, zijn er nog steeds de bestanden omdat ik ze niet bezit. Ik heb een apt-get purge geprobeerd, maar ik wist niet hoe ik de pakketnaam kon vinden. Ik probeer opnieuw te installeren, maar ik denk dat het meer een simpel iets is dat me ontgaat.

En doe een schijf opruimen door Windows dan een ccleaner om de registers te zuiveren en op te ruimen via ccleaner ...

Ik gebruik geen Windows Manu... Maar ik ga door met mijn onderzoek!

Bart, de displaydialogs was natuurlijk JA. Ik heb alles nog eens nagekeken, ik denk niet dat er een oplossing is. Ik heb net een dag werk verloren, ik moet gewoon op jacht gaan naar de nieuwe Ubuntu-compatibele software...

Pardon dat je het in de titel had gemarkeerd, maar een vraag?

Heeft het al gewerkt of is dit de 1e installatie???

Ik heb al een tijdje draftsight en het was prima, het is alleen dat het plotseling verdween (na een slechte afsluiting van de software denk ik).

Zoals ik al zei, verwijder gewoon de map:

startpagina/.config/draftsight/

Het bestand is vergrendeld. De software is gratis, maar niet gratis. Ik kan het niet verwijderen of verplaatsen.