Een bestand kwijtraken in EPDM

Hallo

Vanochtend laat een gebruiker me weten dat hij een bestand niet meer kan vinden in de EPDM-kluis.

Dus ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een geschiedenis van acties op een bepaalde map in de kluis te krijgen?

En ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een bestand te herstellen? Is er een prullenbak?

Bedankt.

Vriendelijke groeten.

Hallo

Voor zover ik weet is er geen mogelijkheid om de uitgevoerde acties in een bestand te zien.

Er zit inderdaad een prullenbak in de kofferbak, maar om te kijken of deze door de beheerder van de kofferbak toegankelijk wordt gemaakt voor iedereen of om met hem mee te kijken. Als het een lokaal bestand was dat door de gebruiker is verwijderd, is het verloren gegaan (of de Windows-prullenbak).

Toevallig zou zijn bestand niet zijn hernoemd of verplaatst? In dat geval zal een kleine cache-flush het probleem oplossen (en vervolgens de versie krijgen)

1 like

Hallo, hij kan het bestand niet meer vinden, maar misschien is de automatische back-up van de software die het bestand heeft verwerkt beschikbaar!?

Kijk bijvoorbeeld of het een .sldprt bestand is als er een automatische back-up is gemaakt!

Vriendelijke groeten

Ik ontdekte, op de EPDM-map in kwestie waar het bestand zich bevond, dat ik de eigenschappen van dit bestand had gedaan.
En ik ben op het tabblad "Verwijderde artikelen" geweest
En daar vond ik het verwijderde bestand, en wie het had verwijderd en op welke datum.

Bedankt

Ok des te beter, maar je antwoord is niet het beste! omdat je gewoon uitlegt wat je zei te doen @Cyril F. en wat er aan de hand is. Dus het beste antwoord zou het zijne zijn.

Vriendelijke groeten