Hallo Ik kan BatchConverter niet meer gebruiken om bestanden op ons netwerk te converteren: Ik start SW (2022), ik kan bestanden openen die op het netwerk staan. Ik start BatchConverter: Het lanceert een nieuwe Sw ...?? Het is al raar, er is er al een open
Ik heb geen toegang meer tot het netwerk via SW en ik heb geen toegang meer tot het netwerk met BatchConverter...??? Help! Heeft u een oplossing voor deze PB? Bij voorbaat dank
Hallo; Welke versie van de mycad utilities gebruik je? Probeer uw bestanden te slepen en neer te zetten om ze rechtstreeks naar BatchConverter te converteren. Maak een screenshot van je instellingen.
Hallo Versie 1.2 Ik heb niet geprobeerd met een enkel bestand te converteren, maar tot nu toe ben ik erin geslaagd om een csv-bestand te laten vallen om de lijst met alle bestanden in een assemblage te hebben (onderdelen en tekening), maar het werkt niet meer... Welke instellingen? Wat heel vreemd is, is dat ik geen toegang meer heb tot SW en batchconverter maar tegelijkertijd wel toegang heb tot het netwerk via de verkenner
Ik heb net getest: het slepen en neerzetten werkt niet
??? Ik verwachtte een versienummer zoals MycadTools 2022 sp04... Gebruikt u relatieve (S:/-style) of absolute (//theServerName/ style) paden om toegang te krijgen tot uw server vanuit Solidworks of Batchconverter?
voor aanpassingen; We zouden de export / locatie nodig hebben:
Is uw installatie van mycadtools recent? (installatie als beheerder?) Wat is de foutmelding? Is het bestand met slepen en neerzetten in Batchconverter zichtbaar in het venster?
U moet de Mycad-set als beheerder opnieuw installeren. Nadat u ervoor hebt gezorgd dat de huidige versie correct is verwijderd: (Verwijder handmatig alle "Visiativ"-bestanden en -mappen; Mycad; MycadTools; Bijl...) Reinig ook uw register van alle vermeldingen (Visiativ; Mycad; MycadTools; Axemble)