We komen een probleem tegen wanneer we in PDM in de "offline" modus gaan.
Ondanks het feit dat ik de nieuwste versie van de LIBRARY-map (die bevat al onze mechanische, elektrische, pneumatische normen). Wanneer we een assemblage van onze machines openen, zijn alle onderdelen aanwezig, maar geen van de standaarden in onze bibliotheek wordt geopend (en ze worden allemaal in de boom verwijderd).
Heb je enig idee wat het probleem is? of een instelling om te wijzigen in de PDM-administratie? Bij voorbaat dank voor uw antwoorden
Ik heb dit probleem niet op de 2022. Verschillende wegen:
Heeft u instellingen voor het leegmaken van de cache bij het uitloggen? (Ik heb dit niet op onze kofferbak, maar ik vraag me af of offline werk niet als een verbroken verbinding wordt beschouwd)
Heb je "toon alle bestanden " aangevinkt in de groepsopties?
Als uw bibliotheekmap is ingesteld om te synchroniseren wanneer u zich aanmeldt en u de cache niet opschoont wanneer u zich afmeldt, zou u geen problemen moeten ondervinden. Wees voorzichtig, de cache-opties worden beheerd door de groep / gebruiker (dus het is vrij gemakkelijk om te eindigen met een groep of een gebruiker met verschillende instellingen):
Zelfde resultaat, ik heb deze instellingen op de groep en op de gebruiker gezet. Ik merkte wel dat ik de nieuwste versies van de hele bibliotheek kreeg toen ik hem weer online op de kist zette. Maar het probleem blijft bestaan. Dank u voor uw antwoorden.
De mogelijke problemen die ik zie: Het is dat je caching defect is. Controleer wanneer u online bent om te zien of u het pictogram = op alle bestanden in uw bibliotheek hebt staan. Als je pictogrammen hebt met ? of rode klokken, het is normaal dat je problemen hebt.
Een andere optie: u vindt het leuk om de kluis overal op de werkplekken van de gebruiker neer te zetten en u respecteert geen strikt identiek formalisme voor de locatie van de kluis. Als gevolg hiervan variëren de paden naar de bestanden, afhankelijk van wie de assembly opslaat. Normaal gesproken wordt dit opgelost zodra je een verwijderd bestand gaat halen (je moet wel alle bestanden verwijderen).
Heb je geen 2 kisten parallel (1 voor je bibliotheek en 1 voor de munten)? Als dat zo is, is het normaal om bugs te hebben met een gemengde assembly (EPDM beheert de toegang tot slechts één kluis tegelijk, ze beschouwen die in de andere kluis als lokale bestanden),