Kan ik de tekeningweergaven wijzigen waarin ontwerpafmetingen en annotaties worden weergegeven? Zo ja, hoe?

Hallo

Ik moet de afmetingen van de constructie weergeven in de rechterweergave of in het vooraanzicht van sommige tekeningen.

Behalve op de betreffende sets, zijn er slechts 3 aanzichten met een (A) aan de voorkant (bedoeld om de ontwerpannotaties te importeren), dit zijn: (A)Links, (A)Terug en (A)Boven.

De anderen hebben een ster aan de voorkant: *Voorkant, *Rechts.

Ik kan er niet voor kiezen om de weergave te wijzigen om de afmetingen weer te geven, het is lang geleden met een rechter- en vooraanzicht.

Is er een manier om de weergaven te wijzigen die zijn ingesteld om annotaties weer te geven?

Ik probeerde met de rechtermuisknop op mijn afmeting in mijn assemblage te >"Selecteer annotatieweergave " > "Op selectie" Maar niets hielp. De afmeting blijft op de linker weergave in plaats van de rechter weergave zoals ik zou willen.

Dank u voor uw hulp.

Sarah

Ik heb het gevonden!

U moest naar de aborescence van het onderdeel of de assemblage gaan, met de rechtermuisknop op de map Annotaties > Annotatieweergave invoegen.

En daar kunnen we de andere weergaven toevoegen die ons interesseren. Vervolgens kunt u de oriëntatie van de dimensie wijzigen in de gewenste weergave.

Als het anderen kan helpen...

Oprecht

Sarah

2 likes