Kun je een onderdeel repareren tijdens een animatie in Solidworks Simulation?

Hoi allemaal

Laat me het uitleggen, tijdens een simulatiestudie van mijn kant, krijg ik de resultaten van beperkingen die ik zou willen animeren om de richting van de krachten te zien. Ik gebruik S355-staal, waardoor het onderdeel erg stijf is in vergelijking met de krachten die hier worden uitgeoefend (ik specificeer hier omdat het staal, afhankelijk van het geval , behoorlijk flexibel kan zijn ^^)  en wanneer ik de animatie start, dus ik zie bijna weinig verplaatsing, besluit ik de schaalfactor van de vervorming te versterken om een visueel resultaat te verkrijgen meer veelzeggend (hoewel onbeschoft). 

Mijn probleem komt hier, mijn deel is met ankerbouten bevestigd aan een virtuele muur die stijf is en daarom niet zou moeten bewegen. Tijdens de animatie van de versterkte beperking beweegt mijn partij en maakt observatie moeilijk. En wanneer het resultaat niet wordt versterkt, is er een zeer, zeer lichte verplaatsing die moeilijk op te merken is. 

Dus weet jij of je een kamer kunt repareren tijdens een animatie?

Ter herinnering: ik wil het vervormde resultaat met het resultaat krijgen, omdat ik weet dat we kunnen besluiten om, naast de beperking, het vertekende resultaat weer te geven of niet. 

Dank u allen:)

piece_fixee_par_boulon_dancrage_et_parois_virtuelle.png