Kunnen we een ontvangen plan met een "LESS" oppervlak wijzigen??
importee.bmp
Goedenavond
Als u een 3D met een geïmporteerde body wilt bewerken, kunt u proberen de FeatureWorks te gebruiken (klik met de rechtermuisknop op de functie "Geïmporteerd1", als deze niet verschijnt, ga dan naar het menu Aanpassen helemaal onderaan).
Hiermee kun je een boom namaken, maar het heeft zijn beperkingen, het hangt allemaal af van de complexiteit van de volumes.
Anders kunt u ook alle functies gebruiken die te vinden zijn in het tabblad "Direct bewerken" van de Order Manager (als het niet verschijnt, volg dan deze link http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/CommandManager.htm het gedeelte "Een aangepast tabblad toevoegen aan de Order Manager"). Hiermee kunt u verplaatsen, vertalen, verwijderen,... Gezichten. Deze commando's zijn ook toegankelijk via Insert/Faces.
Als je een 2D-vlak aan dit onderdeel hebt gekoppeld, moet je bij de 1e oplossing de afmetingen patchen, terwijl bij de tweede, als je alleen de entiteiten verplaatst, de afmetingen volgen.
Welke wijzigingen moeten er precies in het bestand worden aangebracht?
Hallo
Het hangt allemaal af van het oppervlak dat moet worden aangepast en wat je oppervlaktevaardigheden zijn.
Het is mogelijk om één gezicht te verwijderen om het opnieuw op te bouwen, of zelfs meerdere, en het is ook niet goed om te drinken, maar er zijn een minimum aan vereisten nodig op dit gebied om een samenhangend resultaat te verkrijgen.
Ik neem het bericht van @fthomas over, wat zijn de wijzigingen in dit bestand?
Als de behoefte alleen op het plan staat door het onderdeel te behouden (bijv. verandering van maatvoering), wordt de wijziging zonder problemen alleen op de tekening uitgevoerd.
Als het onderdeel zelf moet worden aangepast, is de gemakkelijkste manier (afhankelijk van de complexiteit) om het onderdeel opnieuw te maken. Voor het overige hebben mijn collega's nauwkeuriger geantwoord op de wijziging van de bovenstaande documenten.
Is je vraag hiermee beantwoord?
Zo ja, sluit deze dan. Zo niet, vertel ons dan wat je mist.
Fijne dag
Bedankt voor de antwoorden, ik heb geen functie werkt, ik heb een tekening gemaakt die ik heb opgeslagen in DWG om de wijzigingen in 2D op Autocad te hervatten, mislukt 3D...