Ik wil een bibliotheekfunctie maken (voor voedingssproeiers (hier groen)) die als referentie een gezicht nemen (geen schets), wanneer ik gladstrijk in mijn bibliotheekfunctie, selecteer ik het gezicht, maar als ik het doe op een deel waar ik mijn FB invoeg, houdt het er geen rekening mee. En er verschijnt een foutmelding met "Kan de bibliotheekfunctie met de geselecteerde verwijzingen niet maken". Is het mogelijk om een gezicht als referentie te gebruiken of niet?
Hallo, ik denk dat het mogelijk is om een gezicht als referentie te gebruiken, maar je moet je schetsen oriënteren ten opzichte van een referentie. Je moet vast wel het probleem hebben dat je schets omdraait en dat de lijnen elkaar kruisen.
Maar ik zie nog steeds niet hoe ik mijn afvlakkingsfunctie kan laten werken in de bibliotheekfunctie. Welke referentie of welk type referentie ik moet gebruiken om mijn gladstrijken te laten werken. Ik wil slechts één zijde en één punt of as gebruiken.
Ik denk dat het de gladstrijkfunctie is die het probleem is.
Ik probeer een bibliotheek te laten functioneren op basis van een heel eenvoudige Smoothing en elke keer als ik het in een kamer wil plaatsen, krijg ik hetzelfde bericht:
In de SolidWorks Help over bibliotheekfuncties wordt niet aangegeven dat het niet mogelijk is om een complexe functie zoals Smoothing of Scan in een bibliotheek te plaatsen. Ik blijf kijken.
Dat was ook wat ik had gezien. Zelfs door zoveel mogelijk functie op te nemen en de referenties te vereenvoudigen, kan ik het niet. Dezelfde foutmelding verschijnt.