Kunnen we een "BPE"-stempel drukken op de huidige herziening?

Met de editor kun je planeigenschappen aanmaken, maar je moet ze op de juiste plek opslaan om ze te laden.

Je moet in de opties kijken, dan in bestandslocaties, bestanden met aangepaste eigenschappen en de juiste locatie invullen.

Anders zijn er lagen die ook kunnen worden gebruikt.

Deze oplossingen zijn echter bestandseigenschappen, dus de annotaties zijn aanwezig  op alle bladen in uw MEP. Om onafhankelijke annotaties per blad te plaatsen, zouden we de methode van ac cobra 427 moeten gebruiken.

Wanneer een eigenschap wordt gemaakt door de editor, wordt het bestand opgeslagen in .prtprp

Dit bestandstype is echter niet bekend bij Solidworks Electrical 2D.

Ik kan de eigenschappeneditor dus niet gebruiken.

Voor de achtergronden (cartridge) zet ik hier mijn attributen waarmee ik mijn stempel kan maken. Dit zijn echter attributen die ik handmatig moet invullen als ik in de tekenmodus ben. Ik had liever gezien dat deze attributen automatisch zouden werken met de revisie.

Kijk, je zult beter begrijpen wat games zeggen door verschillende achtergronden. U kunt het naar wens wijzigen naarmate de index evolueert.

https://www.youtube.com/watch?v=nEMwRDsfKus

Ik kan je link niet openen, het vertelt me dat het een piratenlink is. 

Je kunt er met een gerust hart naartoe, mijn 3D-expert is super betrouwbaar

Ik heb zelf nog nooit problemen gehad

@+

Ik heb er net weer op geklikt en het werkt zonder me te vertellen dat het een gehackte link is. (Wie weet waarom...)

Ik begrijp wat je me als oplossing wilt geven. Inderdaad, het maken van meerdere cartridges en deze vervangen wanneer ik satut in mijn revisie vervang, is een oplossing, maar het is zwaarder dan degene die ik momenteel gebruik.

Wat ik doe is sneller. Ik heb een stempel gemaakt in alle cartridges die ik gebruik. In deze stempel zit tekst en attributen. Het wijzigen van de waarde van de attributen in het project zorgt ervoor dat ik de buffer volg. Het enige nadeel is dat het handmatig moet worden gedaan (net als jouw oplossing). 

Je bent in ieder geval op de goede weg. Daar had ik niet over nagedacht.

2 likes