Ik ben in de 2015 versie.
De ellebogen en buizen zijn goed afgesteld, omdat de routing werkt.
Als ik een routing maak in 6I, werkt het. Als ik een WI-route maak, werkt het. Maar als ik een 6I-routing wil omzetten in een WI, is er geen update.
Ik ben in de 2015 versie.
De ellebogen en buizen zijn goed afgesteld, omdat de routing werkt.
Als ik een routing maak in 6I, werkt het. Als ik een WI-route maak, werkt het. Maar als ik een 6I-routing wil omzetten in een WI, is er geen update.
dus naar mijn mening
De routeringspunten zijn niet hetzelfde, evenals uw aansluitpunten
op basis van uw materiaaleigenschappen
Als ze identiek waren, zou niets je ervan kunnen weerhouden om bijvoorbeeld een elleboog van 6 liter in een WI te veranderen
@+ ;-))
Ik ben inderdaad genoodzaakt om verschillende aansluitpunten te hebben.
Ik heb een screenshot gemaakt van beide kamers
Vraag: waarom heb je symmetrieën in de 2 ellebogen met verborgen bazen?
dus x routeringspunten en verbinding
@+ ;-))
het is om mijn rechterdeel van de WI-elleboog te tekenen.
En je rechterdelen zijn zo lang met dit type radius?
Je verhaal klinkt nogal raar ;-(
@+ ;-))
Ja, het is om orbitaal lassen mogelijk te maken zonder materiaal toe te voegen. C gebruikelijk in de farmaceutische industrie
http://www.tubes-technologies.com/Editor/assets/weldtron-catalogue-complet.pdf
Het enige wat u hoeft te doen is een bibliotheek met dit soort producten in te typen
Geen keuze
Maar als je eenmaal klaar bent, gaat alles vanzelf
Succes
@+;-))
Hier is het antwoord van de hotline, dus het is een bug.
Tijdens ons telefoongesprek vertelde ik je dat het een bug is waarnaar wordt verwezen onder het SPR-nummer # 875277: "Route bewerken - Eigenschappen routesegment - Bochten - Ellebogen - Bochtradius is verkeerd wanneer de configuratie wordt gewijzigd" waaraan u bent gekoppeld.
De tijdelijke oplossing is om de bestaande bocht te verwijderen en de optie "Vragen om te kiezen" te gebruiken met de optie Routering - Eigenschappen van routeringssegmenten - > "Vragen om te kiezen" om de buigconfiguratie te wijzigen.