Onderdeel/merk verwijderen verschijnt opnieuw

Ik moest vorige week overschakelen van Windows XP naar Windows 7  vanwege computerproblemen (grrr) ... en als gevolg daarvan sindsdien enkele problemen met Solidworks.

Onder andere in sommige assemblages, wanneer ik een onderdeel verwijder, verschijnt het onmiddellijk weer. Dat is niet praktisch voor de configuraties. En waar het grappig wordt, is dat het het niet met alle stukjes doet.

Stel dat u de 2e kamer wilt verwijderen, deze verschijnt onmiddellijk weer. Terwijl als ik de 3e verwijder, deze verwijderd blijft.

Enkele manieren om dit nogal irritante probleem op te lossen?

Ter informatie, ik ben op solidworks 2011 en had dit probleem niet eerder

1 like

Hallo, je moet kijken of je de stuurprogramma's van de grafische kaart up-to-date hebt:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Zie anders mijn tutorial om de SolidWorks-instellingen te resetten:

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

Bewerken: 

Heeft u de nieuwste SolidWorks 2011 SP? SP5?

Anders zorgt een CTRL Q ervoor dat de tekening correct wordt weergegeven na dit soort bugs in het algemeen.

2 likes

Hallo coin37coin

Ja, het antwoord van @PL is zeker de walkthrough 

bekijk uw grafische kaart en test een nieuw stuurprogramma voor SW 2011 op de SW-website

Kijk ook eens naar uw Windaube 7 versie is in 32 of 64 bit

@+ ;-)

Ik denk nooit aan deze chauffeursverhalen ... Ik zal zien of dat het is (maar toch) en ik zal het je nog een keer vertellen.

Bedankt voor de memo:D

1 like

Heeft u de nieuwste SolidWorks 2011 SP? SP5?

Anders zorgt een CTRL Q ervoor dat de tekening correct wordt weergegeven na dit soort bugs in het algemeen.

1 like

Ja, logischerwijs heb ik de juiste.

Maar hoe dan ook, veel te veel problemen met mijn station voor een paar dagen (voortijdig opnieuw opstarten, weergaveproblemen, enz.) ... en die niet noodzakelijkerwijs gerelateerd zijn aan Solidworks.

Dus ik gaf de baby door aan mijn infodienst en ik nam het heel moeilijk voor verandering snel 

1 like