Ik heb twee functionele onderdelen van mijn combi-houtmachine kapotgemaakt. Ik ben op zoek naar een persoon of een methode/uitleg waarmee ik ze opnieuw kan creëren. Ik heb foto's gemaakt, geprobeerd het te modelleren vanuit Hi3D, maar het is niet geweldig. Ik ben niet erg vertrouwd met CAD-software. Ik voeg een van de foto's bij.
Ik hoop dat sommige zijkanten niet functioneren De langwerpige stukken aan weerszijden zijn erg vervelend om bij te komen op het niveau van de V. Het is een gevormd onderdeel gezien de vormen, maar alles is mogelijk. De prijs kan een beetje verrassen.
Bij 3D-printen is er een manier waarop het kosteneffectiever is, afhankelijk van de aanvraag, een T6-behandeling om spanning te verminderen. Voor de tekening met een diagram is het mogelijk om dit stuk voor je te maken
Bewerking: Ik heb mezelf slecht uitgedrukt, ik kan het voor je maken, maar jij kunt het in 3D maken, ik heb geen freesmachine in mijn T1
Hallo en welkom op het David_HISSETTE forum, Om dit onderdeel te maken is het ook mogelijk om het 3D-model te maken met een scanner en het daarna te kunnen printen, maar ik weet de prijs niet. Hier is een voorbeeld=>Geomagic voor SOLIDWORKS | Artec 3D … Succes, @+. AR.
Dank je voor je antwoord. Ik denk dat het mogelijk is om het solide te maken en er dan doorheen te breken. Deze doorgang komt overeen met de locatie van de klemschroef. Ik heb natuurlijk nog andere foto's.
Correcte afmetingen op schetsen via geschilderd of ander Ik stuur je het model daarna (ik mis het voor- en onderdeel) om de correcties aan de tekening aan te brengen.
Ik zal een basismodel voor je maken dat later aangepast kan worden via de afmetingen; als sommige afmetingen niet bij je passen, passen we ze aan. Doe de herwerking direct op basis van je maten, mijn 3D-scan werkt vanaf hier niet zo goed
Om te kijken op Thingiverse, als onderdeel niet al beschikbaar is (bijvoorbeeld met machinereferentie). Als het onderdeel fragiel is, hebben anderen het mogelijk al opnieuw ontworpen. Of via de machine heb ik een mogelijk reserveonderdeel gevonden op Aliexpress of iets anders. Bewerking: Geef ons de referentie van de machine, mogelijk zijn de reserveonderdelen officieel of onofficieel!