Ik werk aan een vrij eenvoudig multibody-onderdeel dat bestaat uit een mechanisch gelast element en 2 andere onderdelen die in mijn onderdeel zijn ingevoegd.
Wanneer ik het native bestand van een van de ingevoegde onderdelen wijzig (DN 300 of mat in mijn voorbeeld), wordt dit niet weerspiegeld in mijn multibody-onderdeel.
De schakels zijn niet verbroken met hun originele onderdelen
Heb je het achtervoegsel ->? op uw DN300 en matte onderdelen
Het achtervoegsel ->? betekent dat de verwijzing uit de context is gehaald. De functie is niet opgelost of is niet up-to-date. Als u de functie wilt oplossen en bijwerken, opent u de assembly die het updatepad bevat.
De links zijn niet echt verbroken aangezien ik mijn ouderkamer kan openen vanuit de kinderkamer. Ik bewerkte het stuk in context, nam het op en sloot het vervolgens af en reconstrueerde vervolgens... Maar het spel van mijn kinderen wordt niet bijgewerkt...
In mijn geval is het de lengte van de "matte flens" die van 110 mm naar 120 mm moet gaan.
De schakels zijn niet verbroken met hun originele onderdelen
Heb je het achtervoegsel ->? op uw DN300 en matte onderdelen
Het achtervoegsel ->? betekent dat de verwijzing uit de context is gehaald. De functie is niet opgelost of is niet up-to-date. Als u de functie wilt oplossen en bijwerken, opent u de assembly die het updatepad bevat.