Hallo
Is het mogelijk om in een MEP van een verwijderde verborgen online asm een kamer in de schaduwmodus te laten verschijnen?
Hallo
Is het mogelijk om in een MEP van een verwijderde verborgen online asm een kamer in de schaduwmodus te laten verschijnen?
Hallo @olivier.david
Kunt u " verborgen online ASM verwijderd " specificeren omdat er vijf weergavestijlen in de MEP zijn en onthoud dat u in de gearceerde modus (alles is ondoorzichtig) alleen de buitenranden van het model kunt zien.
Hoe dan ook, als de regel de status verwijderd heeft in het sjabloon, is er a priori geen kans dat deze in het EP-lid verschijnt.
Er ontgaat me iets in je verzoek, sorry!
Vriendelijke groeten
In hetzelfde uitzicht niet mogelijk voor mij, om het hele uitzicht in lijn verborgen te hebben en een kamer in schaduwrijke modus.
Aan de andere kant kunt u het regellettertype van het onderdeel en de dikte van de regel wijzigen om deze bijvoorbeeld opvallender te maken.
Hallo olivier.david,
Als ik het goed begrijp, wil je een Europarlementariër maken van een verborgen online asm verwijderd, ja het is mogelijk en vele anderen. U kunt een MEP doen met een gearceerde weergave, ja, maar afgezien van de verborgen lijnweergave verwijderd. Maar je kunt de ene weergave over de andere heen leggen, maar er is geen voordeel aan het begrijpen van MEP.
Dus ik bied u een verborgen online MEP-weergave en een andere gearceerde weergave, die voor mij logischer zou zijn.
Dus uiteindelijk is het voor mij niet mogelijk wat je vraagt.
Probeer uw Europarlementariër zo leesbaar mogelijk te maken.
@+.
AR.
Hallo;
Het is altijd mogelijk om een " aanzicht vanuit een andere positie " toe te voegen
als een " overdruk " van uw gearceerde weergave.
(vanuit een configuratie van uw onderdeel of assemblage).
Maar ik ben niet overtuigd van de leesbaarheid van het resultaat...
Vriendelijke groeten.
Hallo @tous
Het is inderdaad mogelijk om te schakelen met de weergavestatussen (als ik de vraag goed heb begrepen)
Hallo @olivier.david
Ik denk dat @Lynkoa15 uw verzoek beantwoord. Om details aan zijn antwoord toe te voegen, moet u de weergavestatussen van uw 3D-assemblage doornemen:
1 - U voegt een " Weergavestatus " toe
2 - U wijzigt het weergaveformaat van uw onderdelen in bedraad of gearceerd:
3- In uw tekening selecteert u de weergavestatus in de weergaveopties
Ik raad je aan om je tests uit te voeren via een assemblage met 2 basisonderdelen zoals @Lynkoa15 om tijd te besparen als je assemblage groot is. Als u opheldering nodig heeft, aarzel dan niet
++ Nicolaas