Ik heb zojuist de nieuwste versie van Solidworks op mijn pc geïnstalleerd en ik heb een probleem met het weergeven van onderdelen. Na extrusie en als het Bossing/Extrusie-element niet is geselecteerd, is het onderdeel niet zichtbaar, er verschijnt alleen een gearceerde "achtergrond" (zie afbeelding 1). Als ik nu het naaf/extrusie-element selecteer, zie ik de contouren van mijn onderdeel (afbeelding 2). Maar in geen geval kan ik het volume van deze kamer visualiseren. Ik heb de software al 3 keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. De 1e keer dat ik het installeerde, werkte het, maar ik moest een instelling wijzigen zonder het te weten en onmogelijk om terug te gaan naar de standaardinstellingen (al 2 keer gereset). Ter info, ik heb Solidworks op een andere veel minder krachtige PX geïnstalleerd en het scherm is OK. Ik geef toe dat ik niet meer weet wat ik moet doen. De grafische kaart is een AMD Radeon HD 7560D. Dank u voor uw hulp.
Als je met de rechtermuisknop op de extrusiefunctie klikt, kun je deze dan omhoog laten gaan? Omdat het gebeurt dat we met de rechtermuisknop klikken en verbergen, in ieder geval voor mij als ik dingen te snel wil doen :-)
In feite is mijn probleem geen probleem met betrekking tot een bepaald bestand. Elk nieuw onderdeel dat wordt gemaakt, heeft hetzelfde visuele probleem
Ik heb Solidworks 3 keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (met verwijdering van het register). Ik heb ook geprobeerd de instellingen van de pc te herstellen waarop ik geen weergaveproblemen heb.... Er is niets gedaan