Nadat ik mijn assembly op solidworks 2022 had heropend, merkte ik dat deze wordt bijgewerkt naar een eerdere versie, terwijl het me de juiste nieuwste versie laat zien net voor "herbouwen". Is het mogelijk om mijn up-to-date onderdeel ergens te vinden of moet ik opnieuw beginnen? Ik geef aan dat het betreffende onderdeel geen eigen bestand heeft, alleen een assemblagebestand waarvan de registratiedatum overeenkomt met mijn laatste wijzigingen.
Als iemand een oplossing heeft, zou het me veel helpen!! Bedankt
Een andere oplossing is als het onderdeel alleen-lezen is op de harde schijf, als u het hebt gewijzigd en de assemblage hebt opgeslagen, wordt het assembly-voorbeeld bijgewerkt, maar zodra u het opent, omdat het onderdeel na wijziging niet is opgeslagen, keert de assembly terug naar het origineel en is er geen mogelijkheid om het te herstellen zoals voorheen. (tenzij er een mogelijke back-up is) Aan de andere kant, als het onderdeel in de assemblage is opgeslagen, is er geen reden waarom het de assemblage niet zou volgen (tenzij je een subassemblage hebt die altijd alleen-lezen is en dit onderdeel bevat) Ik denk dat je de PDM niet hebt.
Bedankt voor je antwoord, eindelijk was ik helemaal opnieuw begonnen met mijn stuk omdat er geen andere oplossing was in de noodsituatie. Als het nog een keer gebeurt, zal ik het proberen.