Solidworks onderdeel te maken

Hallo, ik ben een beginner in Solidworks en ik moet zo snel mogelijk een deel voor een vriend en mij afmaken. Ik moet gewoon veel gaten in de kamer maken, wat ik niet kan doen (ook al is het heel eenvoudig). Daarom roep ik je op om te proberen de gaten in de kamer te bouwen. Bij voorbaat dank.

PS: Het is heel eenvoudig voor mensen die weten hoe ze Solidworks moeten gebruiken, niet voor mij^^

Deel 1.SLDPRT

een screenshot gemaakt we hebben niet allemaal dezelfde versie

en leg precies uit wat je wilt 

@+

1 like

Oh ja sorry, ik ben op Solidworks 2015, en in feite zou ik graag willen dat iemand me helpt gaten te maken zoals ik aan twee kanten heb gedaan, aan alle kanten van de figuur, inclusief de afgeronde randen. Bij voorbaat dank. 

sdf.png

Om gaten in je hele kamer te maken, ja, dat is mogelijk 

Maar vanwege de dikte van de stukken zullen de gaten in de hoeken elkaar overlappen en doordringen, wat normaal is aangezien de assen van deze gaten allemaal samenkomen in de richting van de as van deze genoemde straal

Welke + is dat je veel ram gaat opeten

Kijk en lees deze com draad volledig en kijk naar de ins en outs van de beste denk ik en creëer een verschijning voor je

http://www.lynkoa.com/forum/3d/nid-d-abeille

Dit uiterlijk is visueel geloofwaardig en veel minder hebzuchtig 

Zie ook deze link http://www.lynkoa.com/forum/2d/solidworks-repetiton-circulaire-selon-une-spirale

@+ ;-)

4 likes

Oké, ik zal het zien, bedankt voor je antwoord =)

Misschien door een gevouwen plaatwerk te maken dat je gaat uitvouwen, boren en vouwen?

Hallo, ik heb een tutorial voor je gemaakt, zodat je het eenvoudig kunt doen.

Als je advies wilt, moet je veel voorvallen in een schets vermijden. Dit zorgt ervoor dat Solidworks vertraging oploopt.

Het is beter om een herhalingsfunctie uit te voeren (zie tutorial).

Ik zou je je deel hebben gestuurd, maar ik volg SolidWorks 2016 en je kunt het niet openen.