Część Solidworks do wykonania

Witam, jestem początkującym w Solidworks i muszę jak najszybciej skończyć część dla siebie i przyjaciela. Muszę tylko zrobić wiele w pokoju, czego nie mogę zrobić (mimo że jest to bardzo proste). Dlatego wzywam was, abyście spróbowali zbudować wokół pokoju. Z góry dziękuję.

PS: To bardzo proste dla osób, które wiedzą, jak korzystać z Solidworks, nie dla mnie^^

Część 1.SLDPRT

Zrobiłem zrzut ekranu, nie wszyscy mamy tę samą wersję

i wyjaśnij dokładnie, czego chcesz 

@+

1 polubienie

O tak, przepraszam, korzystam z Solidworks 2015 i tak naprawdę chciałbym, aby ktoś pomógł mi zrobić otwory, tak jak to zrobiłem z dwóch stron, ze wszystkich stron figury, w tym z zaokrąglonymi krawędziami. Z góry dziękuję. 

sdf.png

Aby stworzyć w całym pokoju, tak, jest to możliwe 

Ale ze względu na grubość kawałków, otwory w rogach będą się nakładać i przenikać, co jest normalne, ponieważ osie tych otworów zbiegają się w kierunku osi tego wspomnianego promienia

który + to zamierzasz zjeść dużo pamięci RAM 

Spójrz i przeczytaj ten wątek com w całości i spójrz na tajniki najlepiej, jak myślę, i stwórz dla Ciebie wygląd 

http://www.lynkoa.com/forum/3d/nid-d-abeille

Ten wygląd jest wizualnie wiarygodny i znacznie mniej chciwy 

Zobacz również ten link http://www.lynkoa.com/forum/2d/solidworks-repetiton-circulaire-selon-une-spirale

@+ ;-)

4 polubienia

Dobra, zobaczę, dziękuję za odpowiedź =)

Może robiąc składaną blachę, którą będziesz rozkładać, wiercić i składać?

Witam, zrobiłem ci samouczek, abyś mógł to zrobić w prosty sposób.

Jeśli potrzebujesz porady, powinieneś unikać wielu wystąpień w szkicu. Powoduje to opóźnienie w Solidworks.

Lepiej zrobić funkcję powtarzania (patrz samouczek).

Wysłałbym Ci Twoją część, ale śledzę SolidWorks 2016 i nie będziesz mógł go otworzyć.

Informuj mnie na bieżąco, jeśli spełnia Twoje potrzeby.

Miłego dnia.

repetition_pilotee_par_une_courbe.pdf
4 polubienia

@mickael.alves