Ik heb sinds de installatie van de 2025 een probleem met het maken van virtuele onderdelen in een assemblage. De gemaakte onderdelen hebben niet de instellingen voor persoonlijke onderdelentemplates. Ik heb de opties doorzocht en alle instellingen vergeleken met mijn versie uit 2023 waar het werkte, maar ik kon de oplossing niet vinden... Heeft iemand een idee?
Dit zit vast in de systeemopties en links naar je sjablonen? Wanneer verander je sjablonen of hun locaties? Bekijk links naar items die je hebt aangepast
Ja, zeker in de opties, maar ik heb punt-voor-punt alle instellingen van een andere versie waar het werkt vergeleken, ik vond geen verschil in instellingen. Ik heb ook een sjabloon opnieuw gemaakt met de versie van 2025 en de bestandslocaties gecontroleerd...
Er zijn de parameters van gelaste constructies, de nul rechts verwijderd, de beschrijving van de plaatmetalen lichamen... Ja, als ik normaal een onderdeel aanmaak, zijn de parameters die van de template, maar als ik een nieuw virtueel onderdeel aanmaak via de assembly, laadt het de standaard onderdeelparameters. Het werkte prima op de 10 vorige versies die ik gebruikte